Donosimo prijevod teksta o alatima društvenog softvera namijenjenim obrazovanju, autora Howiea DiBlasija. Tekst je izvorno objavljen u časopisu Middle Ground (The Magazine of Middle Level Education).
Započelo stručno usavršavanje Upravljanje projektnim ciklusom u Pretpristupnom Programu IPA
Odsjek za međunarodnu suradnju AZOO-a započeo je stručno usavršavanje pod nazivom „Upravljanje projektnim ciklusom u Pretpristupnom Programu IPA“. Ono je tematski prilagođeno i namijenjeno svim zaposlenima u općem obrazovanju, a bavi se prioritetima i mjerama Operativnog program IV. komponente IPA-e – Razvoj ljudskih resursa.
Učenje glavom, srcem i rukama – Waldorfska pedagogija
„Dijete treba u strahopoštovanju primiti, u ljubavi odgajati a u slobodi otpustiti“ – R.Steiner. Waldorfska pedagogija nastala je početkom 20. stoljeća na načelima antropozofskog pogleda na svijet. Njen utemeljitelj je znanstvenik, pisac i filozof dr. Rudolf Steiner (1861-1925), rođen u Donjem Kraljevcu u Međimurju.
Aktivnosti koje organizira mreža Nacionalnih agencija za program Mladi na djelu
Agencija za mobilnost i programe EU obavještava o nekoliko aktivnosti koje organizira mreža Nacionalnih agencija za program Mladi na djelu:
Novine u organizaciji i provedbi natjecanja iz informatike i računalstva
U povodu jubilarne 20. obljetnice održavanja Natjecanja iz informatike i računalstva Agencija za odgoj i obrazovanje 19. siječnja 2011. godine predstavila je u Zagrebu niz novosti vezanih uz natjecanje.
Hrvatska postala punopravnom sudionicom Europskoga prostora cjeloživotnog učenja
U okviru neformalnog sastanka Vijeća ministara obrazovanja zemalja Europske unije, održanog danas u belgijskom gradu Bruggesu, povjerenica Europske komisije za obrazovanje, gdja. Androulla Vassiliou, i ministar znanosti, obrazovanja i sporta RH, dr. sc. Radovan Fuchs, potpisali su Memorandum o razumijevanju o punopravnom pristupanju Republike Hrvatske Programu za cjeloživotno učenje i programu 'Mladi na djelu'.
Europeana
Europeana je digitalna knjižnica s 14 milijuna jedinica građe iz europskih knjižnica, umjetničkih galerija i drugih ustanova. Sadrži knjige, karte, slike, časopise, fotografije, ulomke filmova i glazbene isječke.
Sedam načina na koje će nas elektroničke knjige učiniti boljim čitateljima
U ovom prijelaznom razdoblju, kada svijet prelazi s papirnatih knjiga na elektroničke, čujem mnoge ljude kako kažu: “Ali ja volim svoje papirnate knjige…” I ja ih volim, i moj posao ovisi o prodaji proizvoda ljudima koji vole knjige. Ali iPad, Kindle, Nook i Sony Reader pokazali su da su knjige veće od bilo kojeg medija kroz koji ih primamo. Osim toga, uzbuđuje činjenica da nam nova tehnologija koja se bavi knjigama može pomoći da živimo načitan život.
10 pravila poučavanja u 21. stoljeću
Desetljećima smo predviđali tehnološku revoluciju. Ona se konačno dogodila prije pet godina, čime je primjena tehnologija postala standardom. Iznenada visokoškolsko obrazovanje više nema monopol nad kreiranjem znanja i njegovom distribucijom. Pozitivno gledajući, cijela kultura postaje izvorom učenja, tehnologija poprima sve humanije lice, a obrazovanje postaje sve važnije.
Podcasting u školi
Podcast je emitiranje multimedijalne informacije (najčešće audio) putem Interneta. Razlikuje se od emitiranja u tome što nije ograničen rasporedom i ne zahtijeva sofisticiranu opremu kako bismo ga snimili. Video i radio programi, glazba, predavanja i najave često su podcasti.