U radu se govori o Reggio pristupu, koncepciji Lorisa Malaguzzija, u osnovi koje su 3 načela: konstruktivizam, zorno učenje i škola otvorena zajednici. Koncepcija se temelji na učenju Deweya, Piageta i Vigotskog.
Akcijsko istraživanje
Akcijsko je istraživanje istodobno i akcija (u smislu mijenjanja i unapređivanja) i istraživanje (u smislu spoznavanja efekata tih akcija, odnosno promjena).
Koraci u pokretanju online kolaboracijskog projekta
Online kolaboracijski projekti su projekti koje zajednički vodi grupa nastavnika. Primjer globalnog kolaboracijskog projekta jest Wikipedija. Online kolaboracijski projekti uključuju nastavnike i učenike koji rade na istraživanju nekog problema. Informacijsko-komunikacijske tehnologije omogućuju da sudionici budu iz raznih zemalja svijeta te putem internetskih servisa surađuju na projektu.
Projektno učenje
Projektno učenje pomaže učenicima u razvijanju vještina važnih u društvu znanja u kojem je naglasak na korištenju tehnologije. Projektno učenje jest metoda poučavanja u kojoj se učenici angažiraju u kontinuiranom, suradničkom istraživanju. Projektno učenje razlikuje se od istraživačkoga upravo zato što je suradnja među učenicima temeljna komponenta.
Problemi u ponašanju
Kako spriječiti problematično ponašanje primjenom podrške pozitivnom ponašanju saznajte u tekstu koji slijedi.
Problemi u ponašanju
Kako spriječiti problematično ponašanje primjenom podrške pozitivnom ponašanju saznajte u tekstu koji slijedi.
Daroviti učenici
Darovita i talentirana su ona djeca koja su od stručne osobe identificirana kao naročito sposobna za velika postignuća. Da bi mogla realizirati svoje mogućnosti i ostvariti maksimalan doprinos za sebe i za društvo, ta djeca imaju potrebe za diferenciranim programima i obrazovnim uslugama koje znatno prelaze ono što omogućuje redovni školski program.
Ocjenjivanje
Ocjenjivanje je postupak vrednovanja svih važnih činjenica o učenikovim postignućima tijekom praćenja i ispitivanja, a izražava se ocjenom. Izbor metoda vrednovanja znanja ovisi o ciljevima obrazovanja i o tome što želimo vrednovati: znanje studenta, nastavnika ili kvalitetu programa i kolegija.