prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učitelji
Zašto su učitelji umorni?

Zašto su učitelji umorni?

Učitelji se često osjećaju umorno zbog visokog tempa rada, velikog broja učenika, stresa, nedostatka resursa i rada izvan radnog vremena. Važno je pružiti podršku učiteljima kako bi se nosili s tim izazovima i ostali motivirani u svom radu.

Kako objaviti digitalni nastavni materijal na Edutoriju

Kako objaviti digitalni nastavni materijal na Edutoriju

Na Edutoriju, središnjem nacionalnom repozitoriju digitalnih obrazovnih sadržaja, svi hrvatski nastavnici mogu objavljivati svoje nastavne materijale u digitalnom obliku. Svi objavljeni materijali dostupni su tada u stablastom prikazu nastavnog plana i programa kao i predmetnog kurikuluma u pripadajućim razredima, predmetima i međupredmetnim temama. 

Kada roditelji pitaju nastavnike

Kada roditelji pitaju nastavnike

Suvremeno obrazovanje sve više potiče roditelje na suradnju s nastavnicima kao i aktivno uključivanje u proces obrazovanja. Roditeljski je angažman poželjan, a obuhvaća i poznavanje važnih činjenica o nastavnim materijalima i ishodima. S dolaskom roditeljskih sastanaka i konzultacija, donosimo vam nekoliko pitanja koje roditelji mogu postaviti, ali i prijedloge kako dati stručne i kvalitetne odgovore. 

Erasmus+ KA1 projekt na Islandu

Erasmus+ KA1 projekt na Islandu

U potrazi za što kreativnijim pristupom i usavršavanjem vlastitih vještina, kao i željom za kvalitetnijim obrazovanjem i inovativnim metodama implementiranim u sve segmente nastave, učiteljice osječke Osnovne škole August Šenoa, Danijela Kemper Papp i Marina Bubalo, odlučile su rješenja potražiti na dalekom Islandu.

Digitalna kreativnost

Digitalna kreativnost

U današnje vrijeme, kreativnost je najtraženija roba. Govorimo o kreativnim ekonomijama, industrijama, školama, učiteljima, učenicima itd. Međutim, pojam kreativnosti izuzetno je teško definirati. Kako bi kreativnost smjestili u društveni i politički kontekst, moramo se vratiti nekoliko desetljeća unazad i proučiti razlike između industrijskog i postindustrijskog društva (Castells, 2000, 2002 i 2003).

Kako motivirati nemotivirane učenike

Kako motivirati nemotivirane učenike

Što je motivacija? Motivacija je izravni ili neizravni poticaj ponašanja, govora ili razmišljanja. Upravo je motivacija jedna od najvećih briga današnjih nastavnika koja potiče gotovo svakodnevna pitanja: „Kako motivirati učenike na učenje?“ ili „Kako ih zainteresirati za gradivo i školu?“. U izobilju tehnoloških uređaja, pametnih telefona, različitih društvenih mreža i informacija koje su danas učenicima dostupne bilo gdje i u bilo koje vrijeme, poticanje motivacije postao je veliki izazov za nastavnike.

Teorije učenja

Teorije učenja

Teorije učenja tumače kako ljudi uče tj. kako ljudski mozak usvaja nova znanja. Znanstvenici se oko toga ne slažu u potpunosti te su pojedine teorije prihvaćene ili odbačene u nekom razdoblju ili od neke skupine znanstvenika.

Tjedan svemira i međupredmetna integracija

Tjedan svemira i međupredmetna integracija

U tjednu od 4. do 10. listopada tradicionalno se obilježava Tjedan svemira. Ovogodišnja tema je bila “Održivi svemir”. Međupredmetnom integracijom učenici 8. a i 8. b razreda Osnovne škole “Dobriša Cesarić” Osijek obilježili su raznim aktivnostima Tjedan svemira.