Kako bi se mogli razumjeti oblici e-učenja potrebno je prvo definirati pojam e-učenja. U najširem smislu to je pojam koji označava učenje pomoću informacijsko komunikacijske tehnologije s ciljem unaprjeđenja procesa učenja.
![Oblici e-učenja](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2021/06/shutterstock_397853056.jpg)
Kako bi se mogli razumjeti oblici e-učenja potrebno je prvo definirati pojam e-učenja. U najširem smislu to je pojam koji označava učenje pomoću informacijsko komunikacijske tehnologije s ciljem unaprjeđenja procesa učenja.
Donosimo vam prijedlog 5 aktivnosti kako s učenicima 1. razreda srednje škole iz matematike na konkretan način obraditi temu o korijenima, formatima papira i razlici između racionalnih i iracionalnih brojeva. Scenarij poučavanja Formati papira namijenjen je nastavnicima početnicima u primjeni IKT-a.
Tražite dodatni sadržaj o važnosti redoks-procesa u svakodnevnom životu? Donosimo vam scenarij poučavanja Redoks-procesi u kojemu se nalazi čak šest prijedloga provedbe nastavnih aktivnosti koje kombiniraju suvremene metode poučavanja i primjenu digitalnih sadržaja i alata u nastavi.
Ako ste učitelj koji je svakodnevno u interakciji s tinejdžerima i poučava ih, zasigurno vam je važno znati kavi su, što vole te što razlikuje njihovu generaciju od vaše. Najizraženije obilježje generacije koju poznajemo pod nazivom generacija Z (koja uključuje osobe rođene između 1995. i 2010. godine, dakle tinejdžere koji trenutačno pohađaju srednju školu) je činjenica kako su oni digitalni urođenici upoznati s novim tehnologijama otkako su se rodili.
Život u 21. stoljeću uvodi nas u digitalno društvo u kojem i stari i mladi svakodnevno koriste informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) što im omogućuje pristup širokom spektru informacija. Jesmo li, kao građani 21. stoljeća, spremni prihvatiti mnogobrojne količine dostupnih informacija, znamo li ih vrednovati te kritički odabrati samo one koje su nam korisne i potrebne? Znamo li koristiti IKT svrhovito i namjenski?
Znanstvena su istraživanja pokazala kako introvertirane osobe vole društvo jednako kao i ekstrovertirane, ali na drugačiji način obnavljaju i nadoknađuju svoju energiju.
Život u 21. stoljeću uvodi nas u digitalno društvo u kojem i stari i mladi svakodnevno koriste informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) što im omogućuje pristup širokom spektru informacija. Jesmo li, kao građani 21. stoljeća, spremni prihvatiti mnogobrojne količine dostupnih informacija, znamo li ih vrednovati te kritički odabrati samo one koje su nam korisne i potrebne? Znamo li koristiti IKT svrhovito i namjenski?
Škola medijske kulture “Dr. Ante Peterlić” i ove će se godine održati u Varaždinu od 18. do 26. kolovoza, a sudjelovati mogu profesori, odgajatelji, studenti, kinoklubaši, članovi udruga i samostalni autori koji žele učiti o filmu, usvojiti potrebne vještine za prenošenje znanja i raspravljati s najvećim filmskim profesionalcima.
Na Kulturnom četvrtku u Hrvatskom državnom arhivu, 28. travnja, u 18 sati, održat će se predavanje prof. Berislava Majhuta (Učiteljski fakultet u Zagrebu) o književnom opusu Ivane Brlić Mažuranić i recepciji na koju su tijekom desetljeća povijesti uvelike utjecali društveni kontekst i ideologija.
U sklopu ciklusa webinara pod nazivom „Scientix srijeda“, u srijedu 4. svibnja s početkom u 19 sati održat će se sedmi, ujedno i posljednji, webinar koji vam donosi primjere projekata.