Osnovna škola Mate Balote Buje provodi tijekom godine niz školskih projekata, jedan od njih je i “Glagoljica priča priču”. Projekt je nastao suradnjom učiteljica Nataše Bezić i Barbare Ćaleta Markežić te njihovih učenika, polaznika likovne radionice i glagoljične izvannastavne aktivnosti.
Kako unaprijediti vještine čitanja
Nastavnici svih predmeta dobro su upoznati s činjenicom kako učenicima nije dovoljno samo pročitati tekst vezan za gradivo ili knjigu. Vještina je čitanja također nešto što se sustavno uči, gradi i unaprjeđuje.
Ljetna inspiracija za jesensku praktičnost: Sokratovi seminari
Pisali smo o refleksiji kao o jednom o najmoćnijih oružja suvremenog obrazovanja. Refleksija je, podsjećamo, vrlo moćna strategija i komponenta za promjene kojom se postiže zadovoljstvo i smisao onoga što se radi, proučava i reproducira. Refleksija potiče sposobnost učenika, ali i nastavnika za razborito slijeđenje rezultata dobre prosudbe koja na kraju rezultira razumijevanjem sadržaja, konteksta i sebe samoga.
e-Laboratorij – digitalni alati i sadržaji na dohvat ruke
CARNET-ov portal e-Laboratorij nastao je s ciljem da pomogne nastavnicima i ostalim korisnicima, koji koriste ili bi željeli koristiti digitalne alate u nastavi i drugim procesima koji se odvijaju u školi, pri odabiru i korištenju alata.
Irska, zeleni otok legendi
Irska, zemlja koja nas je oduševila svojom ljepotom, legendama, razvijenom ekološkom svijesti. U ovom članku predstavit ćemo ukratko naše putovanje u Irsku u okviru Erasmus+ projekta.
Kako učenike naučiti da prepoznaju lažne vijesti?
Jedna od glavnih digitalnih kompetencija kojoj možemo naučiti današnju djecu jest kako usvojiti kritički stav prilikom čitanja vijesti ili članaka na internetu. Golemi porast svih vrsta informativnih portala i njihovo širenje putem društvenih medija prilično je otežalo uočavanje razlike između vijesti, autorskih članaka ili tek propagandnih informacija.
Oblici e-učenja
Kako bi se mogli razumjeti oblici e-učenja potrebno je prvo definirati pojam e-učenja. U najširem smislu to je pojam koji označava učenje pomoću informacijsko komunikacijske tehnologije s ciljem unaprjeđenja procesa učenja.
Scenarij poučavanja Formati papira – 5 aktivnosti iz matematike za 1. razred srednje škole
Donosimo vam prijedlog 5 aktivnosti kako s učenicima 1. razreda srednje škole iz matematike na konkretan način obraditi temu o korijenima, formatima papira i razlici između racionalnih i iracionalnih brojeva. Scenarij poučavanja Formati papira namijenjen je nastavnicima početnicima u primjeni IKT-a.
Scenarij poučavanja Redoks-reakcije – aktivnosti iz kemije za 2. razred srednje škole
Tražite dodatni sadržaj o važnosti redoks-procesa u svakodnevnom životu? Donosimo vam scenarij poučavanja Redoks-procesi u kojemu se nalazi čak šest prijedloga provedbe nastavnih aktivnosti koje kombiniraju suvremene metode poučavanja i primjenu digitalnih sadržaja i alata u nastavi.
Upoznajte generaciju Z: tko su i kako uče?
Ako ste učitelj koji je svakodnevno u interakciji s tinejdžerima i poučava ih, zasigurno vam je važno znati kavi su, što vole te što razlikuje njihovu generaciju od vaše. Najizraženije obilježje generacije koju poznajemo pod nazivom generacija Z (koja uključuje osobe rođene između 1995. i 2010. godine, dakle tinejdžere koji trenutačno pohađaju srednju školu) je činjenica kako su oni digitalni urođenici upoznati s novim tehnologijama otkako su se rodili.