Život u 21. stoljeću uvodi nas u digitalno društvo u kojem i stari i mladi svakodnevno koriste informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) što im omogućuje pristup širokom spektru informacija. Jesmo li, kao građani 21. stoljeća, spremni prihvatiti mnogobrojne količine dostupnih informacija, znamo li ih vrednovati te kritički odabrati samo one koje su nam korisne i potrebne? Znamo li koristiti IKT svrhovito i namjenski?
Pristup introvertiranim učenicima
Znanstvena su istraživanja pokazala kako introvertirane osobe vole društvo jednako kao i ekstrovertirane, ali na drugačiji način obnavljaju i nadoknađuju svoju energiju.
e-Škole scenariji poučavanja kao podrška nastavnicima u primjeni inovativnih ideja (prvi dio)
Život u 21. stoljeću uvodi nas u digitalno društvo u kojem i stari i mladi svakodnevno koriste informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) što im omogućuje pristup širokom spektru informacija. Jesmo li, kao građani 21. stoljeća, spremni prihvatiti mnogobrojne količine dostupnih informacija, znamo li ih vrednovati te kritički odabrati samo one koje su nam korisne i potrebne? Znamo li koristiti IKT svrhovito i namjenski?
Otvorene prijave za Školu medijske kulture
Škola medijske kulture “Dr. Ante Peterlić” i ove će se godine održati u Varaždinu od 18. do 26. kolovoza, a sudjelovati mogu profesori, odgajatelji, studenti, kinoklubaši, članovi udruga i samostalni autori koji žele učiti o filmu, usvojiti potrebne vještine za prenošenje znanja i raspravljati s najvećim filmskim profesionalcima.
Predavanje o Ivani Brlić Mažuranić
Na Kulturnom četvrtku u Hrvatskom državnom arhivu, 28. travnja, u 18 sati, održat će se predavanje prof. Berislava Majhuta (Učiteljski fakultet u Zagrebu) o književnom opusu Ivane Brlić Mažuranić i recepciji na koju su tijekom desetljeća povijesti uvelike utjecali društveni kontekst i ideologija.
Sudjelujte na sedmoj Scientix srijedi
U sklopu ciklusa webinara pod nazivom „Scientix srijeda“, u srijedu 4. svibnja s početkom u 19 sati održat će se sedmi, ujedno i posljednji, webinar koji vam donosi primjere projekata.
Učinkovito ponavljanje znanja (drugi dio)
U prvom dijelu pisali smo o tome zašto je učinkovito ponavljanje znanja bez sumativnog vrednovanja važno jer pridonosi boljem usvajanju i razumijevanju gradiva, potiče refleksiju te kako naučeno primijeniti u svakodnevnom životu.
Državni stručni skup za nastavnike povijesti Hrvatska ratna mornarica u Domovinskom ratu
U organizaciji Agencije za odgoj i obrazovanje u Splitu se 19. i 20. travnja 2022. godine održao Državni stručni skup o Domovinskom ratu za učitelje i nastavnike povijesti, a ovogodišnja je tema bila Hrvatska ratna mornarica u Domovinskom ratu.
Razgovor s Howardom Rheingoldom, jednim od istinskih pionira digitalnih tehnologija
Donosimo vam dio razgovora vođenih s vrhunskim stručnjacima na području suvremenog obrazovanja i objavljenih u knjizi Petra Jandrića “Znanje u digitalnom dobu: Razgovori s djecom jedne male revolucije”. Ovog puta riječ je o dijelu razgovora s Howardom Rheingoldom, jednim od istinskih pionira digitalnih tehnologija, internetskim poduzetnikom i kroničarem nastajanja umreženog društva.
Kako razvijati učeničku samostalnost
Samostalan je učenik, uspješan učenik bez obzira na ocjene i konačan uspjeh koji postiže u školi. Samostalan učenik nije učenik koji ima sve odlične ocjene i godišnju pohvalu nastavnika, već onaj koji savjesno i odgovorno pristupa svojim obvezama te koji stečeno znanje zna primijeniti u svakodnevnom životu.