prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
učitelji
Individualan rad učenika u učionici (prvi dio)

Individualan rad učenika u učionici (prvi dio)

Motiviranje učenika nije uvijek jednostavan zadatak za nastavnike, pogotovo kada se radi o individualnom radu. Postoje učenici koji preferiraju grupne zadatke i kojima je na taj način lakše iznijeti rad do kraja, ali bez obzira na to individualan rad u učionici također oblikuje uspjeh i napredak svakog učenika. Uz pomoć individualnog rada, nastavnici dobivaju pojedinačan uvid u rad svakog učenika i na individualizirani način pristupaju njegovom pravom znanju, sposobnostima i napretku. 

Prijedlozi kako motivirati učenike na čitanje

Prijedlozi kako motivirati učenike na čitanje

Kako motivirati učenike na čitanje? Pitanje je koje si nastavnici postavljaju gotovo svaki dan u međusobnim razgovorima i konzultacijama, ali često ga postavljaju i samim učenicima. Ovo se pitanje posebno odnosi na učenike na kraju osnovnoškolskog obrazovanja i onima u srednjoškolskom obrazovnom procesu. 

Mjesec hrvatskoga jezika

Mjesec hrvatskoga jezika

Na Međunarodni dan materinskoga jezika, 21. veljače, počinje Mjesec hrvatskoga jezika, manifestacija koju je 2014. godine pokrenuo Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, a završava na dan objave Deklaracije o nazivu i položaju hrvatskog književnog jezika 17. ožujka.

Ideje kako integrirati medijsku pismenost u nastavu

Ideje kako integrirati medijsku pismenost u nastavu

Kad je riječ o medijskom obrazovanju, odnosno razvoju vještina medijske pismenosti kod djece i mladih u hrvatskim školama, kao najveći izazovi ističu se nedovoljna satnica, nedostatak nastavnih materijala, neujednačena opremljenost škola i osposobljenost nastavnika za poučavanje o medijima. Iako imamo mnogo odličnih primjera dobre prakse, koji su često predstavljeni u rubrici Učitelji na portalu medijskapismenost.hr, mnogi se pitaju odakle krenuti.

Kako govor tijela može poboljšati poučavanje i učenje

Kako govor tijela može poboljšati poučavanje i učenje

Učitelji veći dio svog dana provode stojeći pred publikom – pritom kritičnom – i ključno je kako će učenicima prezentirati sadržaje. Većina se učitelja u svom poučavanju oslanja na svoj glas i sadržaj onoga što govore, kako bi pomogli djeci u učenju. Međutim, vrlo je važno što učitelji rade rukama i izrazima lica prilikom poučavanja.