prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
UI
E. T. protiv zakona fizke

E. T. protiv zakona fizke

Učenici četvrtog razreda (izborna nastava fizike) Gimnazije A. G. Matoša u Đakovu obilježili su Svjetski tjedan svemira na malo drugačiji način. Cilj je bio uključiti učenike u istraživački rad i pri tome povezati međupredmetne teme: učiti kako učiti, uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije, osobni i socijalni razvoj te poduzetništvo.

Etički izazovi umjetne inteligencije

Etički izazovi umjetne inteligencije

Korištenje umjetne inteligencije u obrazovanju praćeno je nizom etičkih problema, kao što su pitanja privatnosti i sigurnosti, potencijalne pristranosti u algoritmima te mogućnost zamjene učitelja automatizacijom procesa poučavanja. Stoga je važno osigurati da se umjetna inteligencija na odgovoran i etičan način koristi u obrazovnim okruženjima.

“Ruku pod ruku – čitalačka i prirodoslovna pismenost”

“Ruku pod ruku – čitalačka i prirodoslovna pismenost”

Osnovna škola „Ljudevit Gaj“ Krapina i ove je godine uspješno provela integriranu nastavu geografije u suradnji sa školskom knjižnicom. Učiteljica geografije Miljenka Hršak i školska knjižničarka Suzana Pracaić osmislile su aktivnost pod nazivom „Upoznajmo Europu“, namijenjenu učenicima 7. razreda.

Apel stručnjaka i UNESCO-a vezan uz kontrolu umjetne inteligencije

Apel stručnjaka i UNESCO-a vezan uz kontrolu umjetne inteligencije

UNESCO je pozvao vlade da provedu strože etičke smjernice za umjetnu inteligenciju (AI), reagirajući na apel više od tisuću stručnjaka koji su tražili moratorij na nove sustave umjetne inteligencije. Samoregulacija industrije nije dovoljna da bi se izbjegla etička šteta uzrokovana daljnjim razvojem sustava umjetne inteligencije, ustvrdio je UNESCO.