Korištenje umjetne inteligencije u obrazovanju praćeno je nizom etičkih problema, kao što su pitanja privatnosti i sigurnosti, potencijalne pristranosti u algoritmima te mogućnost zamjene učitelja automatizacijom procesa poučavanja.
Sat kodiranja uz dodatak robota i umjetne inteligencije
Sat kodiranja za učenike OŠ Petrijanec na nastavi Informatike je sat kada se gradivo programiranja temelji na zabavnim aktivnostima programiranja.
MakerLAB otvara vrata STEM svijeta u Varaždinu za najmlađe inovatore
Udruga za promicanje tehničke kulture Makerspace Varaždin započela je ciklus STEM radionica pod nazivom MakerLAB, namijenjen djeci od 1. do 4. razreda osnovne škole. Udruga se već godinama bavi promicanjem tehničke kulture i edukacijom mladih, s ciljem uključivanja djece u kreativne projekte gdje mogu izraziti svoje ideje, pokazati talente te razviti tehničke vještine koje će ih pripremiti za izazove modernog društva.
U sklopu projekta e-Sveučilišta održane radionice o umjetnoj inteligenciji
U petak, 11. listopada 2024. godine, u sklopu aktivnosti projekta e-Sveučilišta i organizacije Tjedna Centra za e-učenje, održane su radionice o umjetnoj inteligenciji i susret sudionika pilot istraživanja.
Radionica “UI učionica – alati, primjena i strategije poučavanja”
U sklopu projekta „Podrška primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju – BrAIn” nastavlja se ciklus radionica uživo.
Radionica “UI učionica – alati, primjena i strategije poučavanja”
U sklopu projekta „Podrška primjeni digitalnih tehnologija u obrazovanju – BrAIn” započinje ciklus radionica uživo.
Primjena umjetne inteligencije u nastavi matematike. Da ili ne?
Umjetna inteligencija je sve prisutnija u različitim aspektima našeg života, a obrazovanje nije izuzetak. Njezina primjena u nastavi matematike donosi mnoge prednosti, ali i izazove. UI nudi nove načine učenja i poučavanja, prilagođava se svakom učeniku ponaosob, ali usputno otvara i pitanja o etici, privatnosti i mogućim problemima sa kojima se učenici mogu suočiti.
Erasmus+ mobilnost o umjetnoj inteligenciji u Pragu
Sve je izazovnije raditi u školama jer tehnologija napreduje iz dana u dan te se učitelji i stručni suradnici moraju konstantno usavršavati. Brojne mogućnosti usavršavanja omogućava Erasmus+ program, a priliku da nove kompetencije o umjetnoj inteligenciji stječe na tečaju u Pragu iskoristila je Stojanka Lesički, stručna suradnica knjižničarka OŠ Sveti Petar Orehovec.
Prednosti i rizici umjetne inteligencije
Umjetna inteligencija nudi mnoge potencijalne koristi, ali istovremeno nosi i niz rizika.
Započeli intervjui CARNET-a i odgojno-obrazovnih ustanova s ciljem razvoja sustava za analitiku učenja
CARNET-ov Odjel za razvoj koncepata e-učenja započeo je niz intervjua s donosiocima strateških odluka u odgojno-obrazovnom sustavu, a s ciljem ispitivanja stavova i potreba od sustava za analitiku učenja.