Pozivaju se svi zainteresirani odgojno obrazovni radnici škola da se prijave na javni poziv za sudjelovanje u aktivnostima projekta BrAIn.
![Objavljen javni poziv za sudjelovanje u CARNET-ovom projektu BrAIn](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2023/12/intelig.jpg)
Pozivaju se svi zainteresirani odgojno obrazovni radnici škola da se prijave na javni poziv za sudjelovanje u aktivnostima projekta BrAIn.
Eksperimentalna primjena novih kurikuluma koji se razvijaju u sklopu CARNET-ovog projekta BrAIn provodit će se od sljedeće školske godine 2024./2025., a javni poziv školama bit će objavljen u travnju 2024. godine.
Konferenciju Dani e-infrastrukture Srce DEI 2024 organizira Sveučilišni računski centar (Srce) u suradnji sa Sveučilištem u Zagrebu.
Prezentacija je osobno iznošenje strukturiranog tijeka misli, poduprto vizualnim pomoćnim sredstvima. Cilj je svake prezentacije: informirati i objasniti, uvjeriti i motivirati publiku.
Radionicu su osmislili i organizirali učenici Gimnazije Vukovar pod mentorstvom nastavnika Sanje Pavlović Šijanović, Antonije Milić i Davora Šijanovića, u suradnji sa Američkim kutkom Vukovar i odjelom za mlade „Spajalica“ Gradske knjižnice Vukovar.
Integracija umjetne inteligencije u obrazovne alate sve je vidljivija i značajnija. Tehnološki napredak donosi inovacije i olakšava prilagodbu nastave individualnim potrebama učenika.
Napretkom tehnologije umjetna inteligencija (UI) poprima sve veći značaj u našim životima. Sami smo korisnici iste iako toga ponekad nismo ni svjesni. Umjetna inteligencija ima značajan utjecaj na digitalnu ekonomiju i razne aspekte društva.
Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNET donijela je Odluku o osnivanju i imenovanju Povjerenstva za etičnu primjenu digitalnih tehnologija i umjetne inteligencije u obrazovanju.
Suvremeno obrazovanje suočava se s brojnim izazovima koji proizlaze iz tehnološkog napretka, a jedan od najvećih je pitanje autentičnosti rada učenika, osobito kada su u pitanju zadaci pisanja eseja. Kao nastavnica engleskog jezika iz Srednje strukovne škole, Makarska, autorica se nedavno našla u situaciji koja ju je potaknula na razmišljanje o utjecaju umjetne inteligencije na proces učenja i vrednovanja.
U svijetu u kojem stvarnost i digitalni svijet usklađeno koegzistiraju, alati za izradu videozapisa neizostavan su dio našeg isprepletenog stvarnog iskustva i virtualne stvarnosti.