Europska mreža Eurydice, koju je uspostavila Europska komisija sa svrhom razmjene i pružanja relevantnih podataka o obrazovnim sustavima i politikama, objavila je usporedno izvješće o utjecaju koronavirusa na održavanje nastave u europskim državama. Istraživanje pokazuje da je većina europskih država zatvorila škole u skladu s mjerama ograničavanja međuljudksih konktakata i usporavanja širenja virusa te se učenicima pruža potpora u učenju putem različitih platformi za e-učenje.
Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu
Prof. dr. sc. Blaženka Divjak, ministrica znanosti i obrazovanja predstavila je u petak, 3. travnja, Upute za vrednovanje i ocjenjivanje tijekom nastave na daljinu namijenjene učiteljima, nastavnicima i profesorima, ali dijelom i roditeljima, starateljima i učenicima.
Važne informacije za strukovne škole, nastavnike i učenike te ustanove za obrazovanje odraslih
Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih objavila je niz važnih informacija koji se odnose na funkcioniranje sustava strukovnog obrazovanja i obrazovanja odraslih, organizaciju virtualne nastave te same Agencije.
Nacrt Odluke o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2020./2021.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja otvara javno savjetovanje o Nacrtu Odluke o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2020./2021.
Rezultati sadržajne analize nacionalnih ispita iz Matematike s primjerima zadataka
Na temelju projekta Nacionalni ispiti iz Matematike u osmim razredima osnovnih škola koji je proveden od 2011. do 2014. godine napravljena je sadržajna analiza nacionalnih ispita i priručnik za nastavnike pod nazivom Rezultati sadržajne analize nacionalnih ispita iz Matematike s primjerima zadataka.
Javni poziv učiteljima i učiteljicama razredne nastave s područja Grada Zagreba za uključivanje u realizaciju nastave na daljinu putem programa Škola na Trećem
Pozivaju se učiteljice i učitelji koji bi htjeli sudjelovati u izvođenju nastave na daljinu za niže razrede osnovne škole putem programa HRT-a da svoj interes iskažu slanjem kratke prijave (do jedne kartice teksta) u kojoj iskazuju svoje iskustvo i motivaciju.
Odluka o dodjeli nagrada za učenike osnovnih i srednjih škola na temu „Kako postati zeleni potrošač?“
U povodu obilježavanja Svjetskog dana prava potrošača 2020., Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta u suradnji s Ministarstvom znanosti i obrazovanja raspisalo je Natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola na temu: „Kako postati zeleni potrošač?“ koji je bio otvoren od 11. veljače do 2. ožujka 2020. Dana 4. i 5. ožujka 2020. godine održane su sjednice Povjerenstva za vrednovanje radova pristiglih na Natječaj za učenike osnovnih i srednjih škola na temu „Kako postati zeleni potrošač?“ te je donesena odluka o najboljim radovima.
Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavljuje Strateški okvir za digitalno sazrijevanje škola i školskog sustava u Republici Hrvatskoj (2030)
Strategija digitalnog sazrijevanja škola i školskog sustava namijenjena je ponajprije nastavnicima i ravnateljima kao nositeljima procesa poučavanja i upravljanja školama, kojima informacijska i komunikacijska tehnologija stoji na raspolaganju kao potencijal za inoviranje u učenju, poučavanju, poslovanju škole.
Ciklus webinara najuspješnijih odgojno-obrazovnih radnika u organizaciji Ministarstva znanost i obrazovanja do daljnjeg se obustavlja
U utorak, 17. ožujka 2020. godine, Ministarstvo znanosti i obrazovanja objavilo je na službenim stranicama da se ciklus webinara najuspješnijih odgojno-obrazovnih radnika obustavlja do daljnjeg.
Javni poziv kandidatima koji će sudjelovati u izradi i razvoju ispita i ispitnih materijala za teorijski dio ispita iz obvezatnih strukovnih modula za zanimanje “medicinska sestra opće njege/medicinski tehničar opće njege”
U četvrtak, 12. ožujka 2020. godine, Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja objavio je Javni poziv kandidatima koji će sudjelovati u izradi i razvoju ispita i ispitnih materijala za teorijski dio ispita iz obveznih strukovnih modula za zanimanje “medicinska sestra opće njege/medicinski tehničar opće njege” u školskoj godini 2020./2021.