prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com
vrednovanje
Prilagodba i podrška – inojezični učenici

Prilagodba i podrška – inojezični učenici

U današnjem globaliziranom svijetu, sve više nastavnika suočava se s izazovom poučavanja inojezičnih učenika. Inojezični učenici su oni koji dolaze iz različitih jezičnih i kulturnih sredina, te se njihovim nastavnicima nameću dodatni zadaci kako bi pružili adekvatnu i inkluzivnu obrazovnu podršku.

Devizna doznaka – ogledni sat

Devizna doznaka – ogledni sat

Iz nastavnog predmeta Tehnika vanjskotrgovinskog poslovanja na 4. godini strukovne škole komercijalnog usmjerenja u Komercijalno-trgovačkoj školi Split, unutar cjeline Instrumenti platnog prometa s inozemstvom, nastavne jedinice Devizna doznaka, u trajanju od jednog školskog sata učenici će ostvariti zadane ishode: prepoznati deviznu doznaku, razlikovati valute koje kotiraju na deviznom tržištu RH od onih koje ne kotiraju na navedenom tržištu te navesti slučajeve u vanjskotrgovinskom poslovanju za primjenu bankovne doznake.

Odgojno-obrazovna izvrsnost između ideala i školske stvarnosti

Odgojno-obrazovna izvrsnost između ideala i školske stvarnosti

Pogledajmo dvije imaginarne učiteljice zaposlene u hrvatskim školama. Prva učiteljica, nazovimo je Vesna, radi u školi u centru grada, prepunoj računalne opreme i europskih projekata, s učenicima iz ekonomski privilegiranih obitelji, u kojima većina roditelja ima završeno visoko obrazovanje. Druga učiteljica, nazovimo je Jasna, radi u školi na periferiji, koja ima slabiju računalnu infrastrukturu i dosad se još nije uključivala u CARNET-ove i druge projekte, s učenicima koji dolaze iz siromašnijih obitelji, u kojima većina roditelja ima završeno niže ili srednje obrazovanje.

Vrednovanje kao učenje u strukovnom predmetu

Vrednovanje kao učenje u strukovnom predmetu

Vrednovanje kao učenje podrazumijeva aktivno uključivanje učenika u proces vrednovanja, te razvoj učeničkoga autonomnog i samoreguliranog pristupa učenju. Ono ne rezultira ocjenom, provodi se tijekom učenja i poučavanja, a karakterizira ga vršnjačko vrednovanje i samovrednovanje.