Nakon dužeg vremena CARNET održava novi webinar, ovaj puta namijenjen stručnjacima za tehničku podršku i administratorima, ali i svim CARNET-ovim korisnicima koji tehničke poteškoće žele pokušati riješiti samostalno.
![Novi CARNET-ov webinar: Mrežni operativni centar (NOC) ispod haube](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2022/07/shutterstock_346159952.jpg)
Nakon dužeg vremena CARNET održava novi webinar, ovaj puta namijenjen stručnjacima za tehničku podršku i administratorima, ali i svim CARNET-ovim korisnicima koji tehničke poteškoće žele pokušati riješiti samostalno.
Filmsko-kreativni studio VANIMA iz Varaždina organizira webinar u sklopu EU projekta KA210 pod nazivom “Animiraj se!”.
Kako se projekt e-Škole nakon punih 8 godina bliži kraju (uključujući i pilot-projekt) došlo je vrijeme i za evaluaciju postignutog što su imali prilike učiniti ravnatelji škola, sudionica projekta, i to na webinarima namijenjenim isključivo njima.
U sklopu projekta e-Škole sve su škole u Hrvatskoj opremljene interaktivnim ekranima. Saznajte koje sve mogućnosti interaktivni ekrani pružaju nastavnicima i učenicima.
Tema ovog refleksivnog webinara bit će vrednovanje digitalne zrelosti škola, ali prvenstveno razmjena iskustava i razmatranje primjena dobre prakse.
Upoznajte se s ICT-AAC aplikacijama i njihovim funkcionalnostima na webinaru „ICT-AAC aplikacije“ koji će se održati u ponedjeljak, 12. lipnja 2023. godine u 15 sati.
Obavještavaju se svi zainteresirani kandidati i roditelji/skrbnici kako će se webinar o postupku upisa u srednje škole održati u srijedu, 31. 5. u 10 sati.
VAŽNO!!! Nažalost, današnji webinar je otkazan zbog bolesti predavačice. O novom terminu ćete biti pravovremeno obavješteni putem e-maila te drugih kanala.
Na ovom webinaru, koji se održava u sklopu programa obrazovanja projekta e-Škole II faza, steći ćete znanja i vještine za upravljanje informacijama, podacima i sadržajem u školskom okruženju.
Na webinaru Instrukcijski dizajn – preduvjet uspješnog tečaja u Moodleu usvojite osnovna pravila instrukcijskog dizajna.