Učenici 3. razreda Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova drugu godinu za redom sudjeluju u eTwinning projektu “Čakavica u srcu”.
Veseli završetak cjelogodišnjeg eTwinning projekta “Čakavica u srcu”
U mjesecu svibnju učenici 3. a Osnovne škole Split 3 i 4. c razreda Osnovne škole Trstenik odradili su brojne zanimljive aktivnosti u sklopu eTwinning projekta “Čakavica u srcu”. Tema mjeseca bila je predstavljanje svoga mjesta kroz pjesmu, literarni, likovni i dramski izričaj.
Zastupljenost zavičajnoga govora (čakavštine) u suvremenoj nastavi
Nažalost, zbog naglog napretka i sve veće uporabe tehnologije, ubrzanog načina života i migracija stanovništva zavičajni govori pomalo nestaju ili padaju u zaborav. Potaknute time, učiteljice razredne nastave Jagoda Čopac iz Osnovne škole Trstenik iz Splita i Sandra Podrug iz Osnovne škole Split 3 provele su istraživanje među učiteljima splitskih i okolnih škola te učitelja otoka Korčule o stavovima zastupljenosti zavičajnoga govora (čakavštine) u suvremenoj nastavi od 1. do 4. razreda te u ovom radu prezentirale dobivene rezultate.
Cjelogodišnji eTwinnig projekt “Čakavica u srcu”
Drugaši iz Osnovne škole Ante Curać – Pinjac iz Žrnova na otoku Korčuli cijelu su proteklu školsku godinu njegovali zavičajni govor sudjelujući u eTwinnig projektu Čakavica u srcu. Osim brojnih aktivnosti sudjelovali su i u videokonferencijama na kojima su pokazali svoje znanje o čakavici.
Uspjesi na literarnim i likovnim natječajima u sklopu eTwinning projekta „Čakavica u srcu“
Voditeljice projekta Jagoda Čopac iz Osnovne škole Trstenik i Sandra Podrug iz Osnovne škole Split 3 izuzetno su zadovoljne uspjesima svojih učenika na literarnim i likovnim natječajima koje su realizirali u ovom projektu.
Bogatstvo zavičajne baštine u eTwinning projektu “Čakavica u srcu”
Učenici 3. a iz Osnovne škole Split 3 i 4. c iz Osnovne škole Trstenik uživali su u stvaranju rebusa “čakavski riči” koje su crtali na papiru ili izrađivali u digitalnom alatu Canva. Otkrivanje zagonetnih riječi pridonijelo je veselom ozračju u razredu i preraslo u pravo natjecanje u tome tko će smisliti što više rebusa.