ADMO (Adria Digital Media Observatory) je multidisciplinarni Centar za provjeru točnosti informacija i istraživanje dezinformacijskih narativa u digitalnom okruženju u Hrvatskoj i Sloveniji, kao i za promoviranje i edukaciju o medijskoj i digitalnoj pismenosti. Dio je šireg, europskog, EDMO sustava.
“Scientix STEM Discovery Campaign 2023”
II. osnovna škola Čakovec po drugi puta je sudjelovala u “STEM Discovery Campaign”, međunarodnoj kampanji u organizaciji Scientixa koja ima za cilj podizanje svijesti o važnosti STEM edukacije i STEM karijera. Središnja tema ovogodišnje kampanje je STEM identiteti (STEM Identities).
Čitanje slikovnice “Ahaa!”
Učenici 4. a razreda zajedno s učiteljicom Jelenom Cvijović u suradnji s knjižničarkom Anitom Tufekčić sudjeluju u projektu “Naša mala knjižnica”. U mjesecu veljači pročitali su priču “Ahaa!” i naučili kako su veliki znanstvenici poput Arhimeda, Galilea Galileija i Newtona došli do svojih otkrića.
Učenici i znanstvenici zajedno na istraživačkom projektu
Osnovna škola Ivana Filipovića, Osijek posljednje je tri godine pripremajući istraživačke projekte za smotru GLOBE škola ostvarila suradnje sa znanstvenicima i drugom GLOBE školom – OŠ Antuna Mihanovića iz Osijeka. Suradnja sa znanstvenicima otvorila nam je brojne mogućnosti: rad sa suvremenim instrumentima, rad na znanstveno utemeljenim protokolima, proširivanje znanja i svakako nova iskustva.
Đakovački gimnazijalci u Ljetnom znanstvenom kampu
Dvadeset učenika Gimnazije A. G. Matoša, Đakovo, zajedno s profesoricama fizike Mirtom Lulić i Spomenkom Hardi, sudjelovali su na Ljetnom znanstvenom kampu u Osijeku, od 26. lipnja do 6. srpnja 2018. godine. U kampu je sudjelovalo ukupno 54 učenika i šest nastavnika fizike iz triju škola koje surađuju na projektu Phys – Me – Unaprjeđenje obrazovnog sustava u predmetnom području fizike u općem i strukovnom srednjoškolskom obrazovanju. Nositelj je projekta Elektrotehnička i prometna škola Osijek, a Gimnazija A. G. Matoša, Đakovo i Valeria Koch Schulzentrum iz Pečuha su partneri u tom projektu.