Rasprava je organizirana povodom obilježavanja medijske pismenosti, a započela je čitanjem članka na tu temu koji je objavljen u Jutarnjem listu. Zatim su panelistice imale uvodnu riječ. Istaknule su važnost digitalnih medija u suvremenom svijetu te o njihovom utjecaju na mentalno zdravlje mladih. Panelistice su istaknule kako korištenje digitalnih medija može imati pozitivne i negativne učinke na mentalno zdravlje te kako je važno pravilno upravljati tijekom vremena provedenim pred ekranima.
Pedagoginja je govorila o važnosti edukacije o sigurnom korištenju digitalnih medija i potrebi postavljanja granica u korištenju istih. Također je naglasila važnost socijalne interakcije i fizičke aktivnosti u prevenciji problema mentalnog zdravlja. Psihologija je istaknula kako digitalni mediji mogu imati negativan utjecaj na samopouzdanje i socijalnu komunikaciju mladih te kako je važno naučiti prepoznati znakove ovisnosti o digitalnim medijima. Također je govorila o važnosti komunikacije s roditeljima i odraslima o problemima koji se mogu javiti u vezi s korištenjem digitalnih medija.
Gospođa Ivanović podijelila je svoje iskustvo u vođenju djece kroz digitalni svijet te je istaknula važnost praćenja dječjih aktivnosti na internetu i postavljanja ograničenja u korištenju digitalnih medija.
Na kraju panel rasprave učenici su imali priliku postavljati pitanja i raspravljati o svojim iskustvima i dilemama vezanim za korištenje digitalnih medija. Svi su se složili kako je važno educirati se o sigurnom korištenju digitalnih medija i održavati ravnotežu između online i offline aktivnosti kako bi se očuvalo mentalno zdravlje mladih. Panel rasprava o digitalnim medijima i mentalnom zdravlju bila je informativna i poučna za učenike 7. a razreda te ih je potaknula na razmišljanje o vlastitom korištenju digitalnih medija i brizi za vlastito mentalno zdravlje.