Cilj projekta „Igrajmo se glagoljicom“ je približiti učenicima staroslavensko pismo na kreativan i interaktivan način. Kroz različite aktivnosti učenici razvijaju svoje vještine, istražuju kulturnu baštinu i uče kroz umjetničko izražavanje. Kroz dosadašnje zadatke izrađivali su razne rukotvorine inspirirane glagoljicom, a ovaj mjesec bavili su se tehnikom graviranja i patiniranja.
Njihov zadatak bio je izraditi inicijal svog imena na glagoljici. Prvi korak bio je graviranje inicijala na foliji, pri čemu su se upoznali s tehnikom oblikovanja slova i preciznim urezivanjem linija. Nakon toga uslijedio je postupak patiniranja, u kojem su korištenjem tuša i posebne tehnike brisanja viška boje istaknuli ljepotu graviranih slova. Ova aktivnost, provedena u suradnji s nastavnicom likovne kulture Marijom Vidaković Tulić, omogućila im je da kroz umjetnost dublje istraže glagoljicu i njezinu važnost u hrvatskoj kulturnoj baštini.
Rezultat ovog procesa su jedinstveni i pažljivo izrađeni radovi koji pokazuju trud, preciznost i kreativnost učenika. Projekt se nastavlja i u sljedećim mjesecima s novim aktivnostima. U travnju će učenici izrađivati straničnike s glagoljičnim motivima i sudjelovati u video susretu voditelja projekta, gdje će razmijeniti iskustva i ideje s drugim sudionicima. U svibnju će se baviti izradom digitalnih igara poput kvizova, puzzli, osmosmjerki i križaljki, čime će dodatno učvrstiti svoje znanje o glagoljici i razvijati digitalne vještine.
Do sada su u sklopu projekta izradili logo, božićne ukrase i čestitke s glagoljičnim motivima te transliterirali latinične tekstove u glagoljicu s pomoću QR koda. Svaka aktivnost donosi im nova znanja i iskustva, a interes za glagoljicu i dalje raste.