Sat je održan u redovnoj nastavi Hrvatskoga jezika u vrijeme prije pandemije, ali se može ostvariti i u nastavi na daljinu. Motivacija za čitanje bili su humoristični autobiografski zapisi Paje Kanižaja i predstavljanje knjige – fizički izgled i struktura. Zatim su učenicima predstavljene upute:
- osmislite ime restorana u kojemu ćete posluživati jela i čiji će glavni sastojci biti motivi iz pjesama P. Kanižaja
- jela trebaju nositi nazive odabranih pjesama iz zbirke, a sastojci trebaju biti kreativno odabrani s obzirom na pjesničke motive
- meni treba izraditi prema uzoru na one iz “pravih restorana”
- na satu hrvatskoga jezika učenik predstavlja svoj restoran, cjelokupnu ponudu jela koja su na meniju i posebno “specijalitet kuće” – pjesmu po odabiru učenika, koju će recitirati “gostima” – učiteljici i učenicima iz razreda.
Na satu lektire, učenici su predstavljali restorane, menije i specijalitete i postavili izložbu na razrednom panou. Vrednovani su prema unaprijed zadanim kriterijima:
- izrada menija:
- predstavljanje
- recitiranje “specijaliteta kuće”.
Učenici su bili vrlo zadovoljni ovim načinom interpretacije zbirke “Tričave pjesme”. Dobro su se zabavili i pokazali svoja kreativna rješenja.