Popis zadataka koje obavlja školski knjižničar uključuje širok raspon aktivnosti. No, kako je ključna aktivnost u osnovnoj školi poticanje razvoja svih vrsta pismenosti, u tom procesu uloga školskih knjižničara je nezaobilazna bilo da su sukreatori projekata ili ih samostalno osmišljavaju i provode u suradnji s ostalim kolegama.
Na ovome webinaru pokazat će se jedan praktičan primjer provedbe istraživanja u obliku studije slučaja u kojem je školski knjižničar dizajner, član provoditeljskog tima i autor studije.
Istraživanje je provedeno kao aktivnost međunarodnog Erasmus+ projekta pod nazivom RECEPTION (Role of Early Childhood Education in positive Transition/Introduction Outcomes for New pupils) čija tema je bila praćenje verbalno-lingvističkog razvoja djece predškolske dobi u Osnovnoj školi Matije Gupca u Gornjoj Stubici. Tijekom projekta RECEPTION razvijen je i model intervencije s ciljem poticanja verbalno-lingvističkog razvoja djece predškolske i rane školske dobi.
Predavačica je Ines Krušelj-Vidas, OŠ Matije Gupca, Gornja Stubica
Webinar će se održati u srijedu, 18. prosinca 2019. godine, u 15 sati. Predviđeno je vrijeme trajanja webinara jedan sat.
Za sudjelovanje na webinaru obvezna je prijava u sustavu EMA, gdje se mogu pronaći i ostale informacije o webinaru: https://ema.e-skole.hr/edukacija/8540
Snimke webinara objavljuju se na kanalu Ministarstva znanosti i obrazovanja na sustavu Meduza.
Vijest je prenesena s mrežnih stranica Ministarstva znanosti i obrazovanja