S učenicima su najprije ponovili sadržaje iz njemačkoga jezika povezane s nazivima država, bojama, zastavama, nazivima jezika, geometrijskim likovima, postotcima i razlomcima. Na satima matematike opisivali su geometrijska obilježja zastava europskih zemalja, istraživali i računali udio površine pojedine zemlje u ukupnoj površini Europe, kao i udio stanovništva u ukupnom broju stanovnika Europe.
Na kraju su sve povezali u zajednički sat matematike na njemačkome jeziku. Učenici su bili podijeljeni u grupe, i natjecali su se u tri igre. U prvoj igri, svaka je grupa dobila pet kartica s opisima zastava na njemačkome jeziku. Zadatak je bio na temelju opisa pogoditi državu.
U drugoj igri, učenici su izvlačili slikovne kartice na kojima su bile prikazane zastave europskih zemalja. Svaki član grupe dobio je jednu zastavu čija je geometrijska obilježja i boje trebao opisati na njemačkom jeziku, dok je ostatak grupe trebao pogoditi o kojoj je državi riječ.
Treća i posljednja igra sastojala se od crtanja zastava na stranici. Svaki učenik je izvlačio po jednu karticu s zastavom koju je potom trebao nacrtati. Crtež se projicirao kako bi ostali učenici mogli pogoditi o kojoj se državi radi.
Navedene su aktivnosti uobličene u eTwinning projekt “Mathe auf Deutsch”, koji se provodi u suradnji s partnerskim školama iz Turske i Francuske.