Predavači su izv. prof. Nataša Vlah, Petra Pejić-Papak i Tea Juretić, a polaznici će imati priliku naučiti:
- odabrati učinkovite tehnike, metode, postupke i strategije u: identifikaciji rizika i zaštiti od problema u ponašanju djeteta i njegove okoline,
- razviti zaštite i smanjivanju rizika za dijete i njegovu okolinu te primijeniti uz kontinuiranu procesnu i ishodišnu samorefleksiju,
- planirati primjenjive oblike pomoći odgojne i / ili didaktičko-metodičke prilagodbe djetetu ili učeniku s problemima u i evaluirati provedene postupke,
- primijeniti profesionalne kompetencije za vođenje odgojno-obrazovne skupine, stvaranje sigurnog okruženja za učenje i pozitivnog ozračja te upravljanje disciplinom učinkovitim interakcijama i suradničkim strategijama rada,
- evaluirati vlastitu ulogu u multidisciplinarnom timu za procjenu, programiranje i evaluaciju individualiziranih edukacijskih programa u odgojno-obrazovnim ustanovama,
- interpretirati teorijske perspektive i koncepte nejednakosti, siromaštva, socijalnog isključivanja, potklase i marginalizacije socijalno isključenih pojedinaca i društvenih skupina.
Stručno usavršavanje organizirano je u suradnji Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci i Agencije za odgoj i obrazovanje. Edukacija je nastavak već započetog stručnog usavršavanje te se mogu prijaviti samo polaznici koji su odslušali prva četiri modula.
Vijest je prenesena s mrežnih stranica Agencije za odgoj i obrazovanja.