Djelom za cjelovito čitanje započinjemo i završavamo mjesec. Na početku mjeseca pripremamo se za čitanje zadanoga djela, a mjesec završavamo predstavljanjem zadataka i satima raščlambe odabranoga djela.
U ovoj su školskoj godini učenici šestih razreda čitali devet različitih lektirnih knjiga. Uz lektirna djela imali su i devet različitih praktičnih zadataka koje su predstavili ostalim učenicima iz razreda.
Na temelju djela Sretni kraljević Oscara Wildea nastale su kocke pričalice. Svaka strana kocke pričalice predstavlja jedan događaj iz odabrane bajke. Čitajući djelo Tajna ogrlice sa sedam rubina Ivone Šajatović, učenici su izrađivali ogrlice sastavljene od sedam dijelova romana.
Nakon pročitanoga Twista na bazenu Jadranka Bitenca, učenici su pisali dvominutne monologe. Monologe su izveli ispred učenika iz svojega razreda uživljavanjem u ulogu glavnoga lika.
Na temelju jednoga događaja iz djela Ivane Brlić-Mažuranić Priče iz davnine, učenici su izrađivali slagalice (puzzle). Pisali su poruke na temelju djela Jože Horvata Waitapu. Poruke su stavljali u bocu koju su ukrašavali prigodnim motivima.
Rad u skupinama bio je zadan uz lektiru Povjestice Augusta Šenoe. Tako su nastali igrokazi, plakati, stripovi. Uz djelo Mali ratni dnevnik Stjepana Tomaša, učenici su izrađivali kartice pitalice kojima su provjeravali znanje ostalih učenika iz razreda.
Uz djelo Tajni leksikon Želimira Hercigonje izrađivali su kućice od kutija šibica u kojima stanuju glavni likovi lektire.
Takvim pristupom djelima za cjelovito čitanje, učenici se cijeli mjesec pripremaju kako bi drugima predstavili što su izradili na temelju pročitanoga djela.
Često su ponosni na svoje radove i jedva čekaju doznati što će sljedeći mjesec čitati, a što prigodno izrađivati.
Dio radova koje su učenici izrađivali, izloženi su u holu škole kako bi ih svi zainteresirani mogli pogledati. Izložba se može pogledati na sljedećoj poveznici Izložba lektirnih radova