Vodit će je Elsie Russier iz Francuskog nacionalnog centra za informacijsku i medijsku pismenost (CLEMI), koji je od 1983. zadužen je za medijsko i informacijsko opismenjavanje unutar francuskog obrazovnog sustava. Cilj radionice je razumjeti kako se informacije stvaraju te na primjerima i studijama slučaja utvrditi kriterije i metodologiju za procjenu stupnja pouzdanosti informacija i prepoznavanje dezinformacija, posebice na društvenim mrežama.
Radionica je namijenjena nastavnicima i stručnim suradnicima koji rade s učenicima od 5. do 8. razreda osnovne škole te u srednjim školama. Održat će se na engleskom jeziku (bez prijevoda) i poželjno je da sudionici ponesu vlastita prijenosna računala, ili tablete, kako bi se mogli uključiti u sve aktivnosti radionice i sami iskustveno proći kroz ono što će kasnije moći raditi sa svojim učenicima.
Radionica je besplatna, a za sudjelovanje se potrebno prijaviti putem e-pošte medijskapismenost@aem.hr. Naslov e-pošte neka bude Prijava za radionicu, a u njemu je potrebno poslati svoje ime i prezime, zanimanje i naziv škole u kojoj radite. Prijave su otvorene do 22. studenoga ili do popunjenja mjesta (nakon čega će se napraviti lista čekanja).
Svi sudionici dobit će potvrdu o sudjelovanju na radionici koju će im izdati Agencija za elektroničke medije.
Prije radionice od 9:30 do 11 sati održat će se i okrugli stol o medijskom obrazovanju i njegovom položaju u obrazovnom sustavu, na kojem će sudjelovati predstavnici Francuskog nacionalnog centra za medijsku i informacijsku pismenost (CLEMI), Ministarstva znanosti i obrazovanja RH i Agencije za elektroničke medije te stručnjaci za područje obrazovanja.
Veleposlanstvo Francuske Republike u RH i Agencija za elektroničke medije već su surađivali na sličnim projektima, a dolazak stručnjakinja za medijsku pismenost iz Francuske ovog je puta organiziran u sklopu manifestaciie “Digitalni studeni” (Novembre Numérique), koju od 2017. diljem svijeta organiziraju Francuski institut (Institut Français Paris) i francuska kulturna mreža. Okrugli stol i radionica za nastavnike ujedno su dio nastojanja Agencije za elektroničke medije, koja još od 2014. godine u Hrvatskoj radi na promicanju medijske pismenosti kroz brojne projekte, uključujući portal medijskapismenost.hr i Dane medijske pismenosti, koji su pokrenuti u partnerstvu s UNICEF-om.
Vijest je prenesena s mrežnih stranica Medijska pismenost – abeceda za 21. stoljeće.