prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Pripovijedanje priča

Profesionalna pripovjedačica priča Margareta Peršić posjetila je Osnovnu školu Bakar.

Pripovijedanje je jedno od najstarijih vještina ljudske civilizacije koje posjedujemo u svojoj prirodi i koristimo u svakodnevnom životu. Može se vježbati i usavršavati kako bi u prenošenju priča postali vještiji, uvjerljiviji i zanimljiviji te kako bi priču prenijeli na originalan način.

Pripovijedanje je osnova svake komunikacije, mašte i kreativnosti. Vrlo je učinkovito jer potiče razvoj emocionalne inteligencije, međusobno povezuje sudionike, proširuje poznavanje jezika, te djeluje opuštajuće. Profesionalna pripovjedačica priča Margareta Peršić posjetila je školu. U organizaciji i uz podršku Školske knjige omogućila je učenicima zabavan i poučan književni susret. Promičući pripovijedanje na zanimljiv način pripovijedala je narodne bajke i priče iz baštine različitih naroda i kultura.

Poznata po svom originalnom i dinamičnom stilu pripovijedanja, Margareta Peršić koristi živahnu scensku izvedbu, izražajan glas, pokrete, fraze, geste, ritam. Poseban šarm njezine interaktivne interpretacije jest u tome da na duhovit način uključuje publiku od samog početka. Pružajući istinsku emociju pripovjedačica je stekla povjerenje učenika pa je i poziv na suradnju bio brzo prihvaćen. Učenici su postali likovi iz bajke: mladići, majke, zmajevi, kraljice, princeze, konji, te su kroz priču primili važne poruke o mudrosti, odgovornosti, poštenju, poštivanju, empatiji i druge temeljne ljudske vrijednosti.

Koristeći vlastitu maštu i maštu publike kao alat za grananje priče i uzajamne interakcije pripovjedačica je pobudila osjetila učenika. Gotovo svakom liku iz bajke pridružila je po jednog učenika, slušača iz publike koji je postao aktivni sudionik pripovijedanja. Učenici su zapravo sami odglumili dio priče ponavljajući riječi, zvukove i pokrete prema uputama pripovjedačice. Kvalitetnim nastupom stvorena je posebna energija, sigurno i uvjerljivo okruženje, te je potaknuta bliskost i povezivanje pripovjedačice i publike. Pripovijedanje koje potekne iz ovakvih trenutaka donosi moćne i duboke priče koje će  učenici još dugo pamtiti, posebice oni koji su bili akteri u samoj priči.