Prema glasovima publike, u kategoriji “Osnovne škole”, najviše je lajkova dobila videonajava za djelo Filip, dječak bez imena koju su izradili učenici Osnovne škole Popovac. U kategoriji “Srednje škole” najviše je lajkova dobila videonajava za djelo Mali princ iza koje stoje učenici III. gimnazije Osijek.
Osnovna škola Popovac osvojila je GoPro 9, Kindle Paperwhite i Pametnica IMO kocke, dok je III. gimnazija Osijek osvojila GoPro 9, Kindle Paperwhite i interaktivnu ploču Pametnica 87. Pametnica Imo kocke nude tri mogućnosti rada: kreiranje digitalnog sadržaja, analogno učenje i dinamično sjedenje te imaju veliku primjenu i kod djece s poteškoćama u razvoju kao i kod djece u cjelodnevnim školskim programima.
Prema glasovima žirija, Pohvalu za digitalnu kreativnost za najbolju videonajavu u kategoriji “Osnovne škole” osvojila je škola Braća Radić iz Koprivnice za djelo Šuma Striborova. U kategoriji “Srednje škole”, prema odluci žirija Pohvalu za digitalnu kreativnost dobila je Gimnazija Velika Gorica za videonajavu djela Cvijet s raskršća.
Osim Pohvale, Osnovna škola Braća Radić osvojila je GoPro 9, Kindle Paperwhite i Pametnica IMO kocke, dok je Gimnazija Velika Gorica osvojila GoPro 9, Kindle Paperwhite i Pametnicu Touch koja kombinira interaktivni ekran, odnosno display, panel ili touchscreen, s računalom, softverom te stalkom za maksimalnu fleksibilnost i slobodu.
Nagrade za natjecanje Kamera,ton, e-lektira je osigurala tvrtka OPSTANAK d.o.o., platinasti sponzor 23. CARNET-ove konferenciji za korisnike – CUC 2021.
Podsjećamo, na natjecanje je pristigao veliki broj prijava, ukupno njih 178, od čega je osnovne kriterije i pravila natjecanja zadovoljilo 77 videonajava. Iako su neki radovi nažalost morali biti diskvalificirani zbog autorsko-pravnih i tehničkih razloga, ipak su sve videonajave pokazale i dokazale da učenici vole čitati lektiru i da da su najkreativniji upravo onda kad omiljena djela predstavljaju svojim kolegama.
Ova je godina proglašena Godinom čitanja te se nacionalnoj razini promiče čitanje koje razvija samosvijest, samopouzdanje i vrijednosti dugoročno važne za kvalitetu života pojedinca i opće dobro zajednice. Promocija čitanja lektirnih naslova dio je Nacionalne strategije poticanja čitanja Vlade Republike Hrvatske te vjerujemo kako su učenici i njhovi nastavnici i ovoga puta pokazali da dobro štivo nikada ne gubi svoju publiku.
Zbog toga vas pozivamo da i dalje čitate klasike te da redovito posjećujete Portal e-lektire na kojem možete pronaći lektirna književna djela namijenjena učenicima osnovnih i srednjih škola u tri najpopularnija digitalna formata.