Tečaj pod nazivom „Programmes for teachers of students with Special Educational Needs (SEND)“ ponudio nam je dodatne edukacije namijenjene stručnjacima koji rade s učenicima s teškoćama u razvoju, a strukturiran je prema potrebama polaznika s obzirom na vrstu i stupanj teškoća koje su područje interesa. Istovremeno ovaj tečaj uključio je i intenzivni napredni tečaj engleskog jezika.
Odabrali smo dva različita i nama važna područja interesa: Učenici s težim i višestrukim poteškoćama; učenici s poremećajem autističnog spektra s izraženim poremećajima u ponašanju te Suradnja s roditeljima i metode podrške.
Organizatori su strukturirali tečaj prema našim potrebama i ciljevima projekta pa su nam teme bile: obrazovni sustav od najranijih godina do završetka obrazovanja, obrazovni programi, programi terapije, potpora i razvoj komunikacijskih strategija između učitelja i djece s TUR (PECS), kako se nositi sa ispadima polaznika (tantrum, agresija, bijes), načini ocjenjivanja i potpore, metode podupiranja djetetove obitelji, suradnja s roditeljima učenika, posjet školi za učenike s TUR. Tijekom trajanja mobilnosti imale smo prilike istražiti kulturno povijensne, znanstvene i društvene znamenitosti Oxforda i Londona.