Projekt se provodi s ciljem poboljšanja standarda i kvalitete odgoja, poučavanja i učenja. Cilj projekta je i ostvariti suradnju na transnacionalnom području te dijeliti pozitivna iskustava i primjera dobre prakse četiriju europskih partnerskih škola (Scoala Gimnaziala “Constantin Parfene” – Rumunjska, 4o Gymnasio Rethymnou – Grčka, Instituto professionale statale socio-commerciale-artigianale – Italija).
Poseban naglasak u projektu je na razvijanju tzv. transverzalnih vještina (suradničko učenje, kreativnost, kritičko mišljenje, rješavanje problemskih situacija i sl.). Naziv projekta odnosi se pak na implementiranje prilagođene metodologije rada obrnute učionice. Ovaj se način rada koristi radi pomicanja dijela lekcije van učionice, a segmenti rada poput zadataka za zadaću i različitih aktivnosti vježbanja, inače predviđenih za samostalan rad učenika kod kuće, u učionicu.
Za implementiranje metode, partneri će razviti (velikim dijelom i uz pomoć samih učenika) i testirati set alata koji su između ostaloga temeljeni i na korištenju IKT-a. Ujedno će se kreirati prilagođene lekcije te će se uspoređivati učinci rada ove metode s učincima klasičnih metoda. Učenici i učitelji škole u studenome su sudjelovali na prvim transnacionalnim sastancima u Rumunjskoj (Vaslui) i trenutno se spremaju za svibanjsko sudjelovanje na sastanku u Grčkoj (Kreta).