Projekt je nastao u suradnji osnovne škole, dviju srednjih škola i Gradskog muzeja Makarska pod vodstvom prof. Matee Maslać i prof. Anite Zelić Tomaš iz Srednje Strukovne škole Makarska, dr. sc. Valentine Lasić i prof. Anđeline Mršo iz Srednje škole fra Andrija Kačić Miošić, Makarska te mag. prim. educ. Maje Brzice iz Osnovne Škole dr. Franje Tuđmana, Brela. ![](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2024/05/img-20240508-wa0002-300x300.jpg)
![](https://www.skole.hr/wp-content/uploads/2024/05/img-20240508-wa0002-300x300.jpg)
Projekt, koji je dio Europskog razvojnog plana škola, fokusiran je na jačanje kompetencija kroz vertikalnu i horizontalnu suradnju s lokalnim obrazovnim i kulturnim institucijama. Učenici su, putem mentoriranog učenja prošli četiri faze razvoja online igrice koja za cilj ima upoznavanje s kulturnom materijalnom i nematerijalnom baštinom grada Makarske.
U prvoj fazi, učenici su sakupljali informacije o lokalnoj baštini (spomeničkoj kulturnoj baštini i legendama). Druga faza uključivala je kreiranje pitanja i zadataka za igricu dok je treća faza bila posvećena vizualnom identitetu. Završna faza projekta planirana je za objavljivanje igrice.
Financiranje projekta “Gamifying Heritage” osigurano je od strane MZO-a, TZ Brela, Općine Brela i Grada Makarske. Planirani završetak projekta je do kraja školske godine 2023./2024. Konferencija je bila prilika za naglašavanje važnosti inovacija u metodama poučavanja i izazova s kojima se susreću učitelji. Cilj konferencije bio je povezivanje, znanstvenika i stručnjaka te promicanje interdisciplinarnog pristupa u obrazovnoj transformaciji. Rad o lokalnoj baštini i igri koja je iz nje nastala dočekana je s oduševljenjem, a konferencija je poslužila kao mjesto za razmjenu ideja i iskustava.