Učenici drugog razreda Osnovne škole Neorić-Sutina sudjelovali su na županijskoj Smotri projekata s područja Građanskog odgoja i obrazovanja i drugih međupredmetnih tema u Splitu. Predstavili su projekt Sačuvajmo ostavštinu naših starih. Govorili su o problemu očuvanja kulturnog dobra, kako ga riješiti i sačuvati običaje predaka: stare igre djedova i baka, stare građevine, zavičajni rječnik, izradu uzica, kita i loptica od vune kojima se ukrašava odjeća neorićki i sutinskih mačkara te stihova i običaja pjevanja ojkavice.
Projektom su istraživali i zapisali vrste igara kojih su se igrali naši djedovi i bake, obišli i istražili stare kulturne građevine, izradili zavičajni rječnik i pisali sastave na zavičajnom jeziku na Dan materinskog jezika i u Mjesecu hrvatskog jezika. Također su kroz radionice naučili raditi od vune uzice, kite i loptice kojima se već tristo godina ukrašava odjeća mačkara Neorića i Sutine. Istražili su tekstove ojkavica u knjizi Zvonimira Veića “Neorić i Sutina od prapovijesti do 2000.” i u razgovoru ss starijim članovima obitelji i rodbine te ih zapisali i učili pjevati.
Posebno su bili zanimljivi nazivi igara kao npr.: Igra laštika, Crna Marica, Škatule batule, Igra lončića, Školica, Pilja, Kolobran, Trula kobila, Zoga, Ura ura, Varbaba…
Svoje istraživanje predstavili su na županijskoj smotri Projekta građanin gdje su nakon predstavljanja projekta zapjevali ojkavicu. Za predstavljanje projekta izabrali su ojkavice koje simboliziraju njihovo mjesto:
Neoriću selo moje malo da si veće ne bi ni valjalo.
Srebren puce barjaktara, vi ste simbol sutinskih mačkara.
Pitaju mi di baraba spava, u konobi između bačava.
Ovim pjevanjem završili su predstavljanje projekta.
Sudjelovanjem u projektu učenici su razvijali komunikacijske vještine, suradnju i timski rad te odgojno-obrazovna očekivanja kojima se razvija nacionalni i kulturni identitet, zajedništvo i pripadanje skupini.