Cilj ovog kreativnog i edukativnog projekta je približiti učenicima bogatu kulturnu baštinu glagoljice, istovremeno potičući suradnju među vršnjacima i razvijajući kulturne i socijalne vještine kroz zajedničke aktivnosti. Jedna od aktivnosti unutar projekta bila je izrada božićnih čestitki – zadatak koji je istovremeno bio kreativan i edukativan. Ovom prilikom učenici su ostvarili suradnju sa školom Grigor Vitez iz Osijeka, što je dodatno obogatilo njihov doživljaj i učinilo projekt još zanimljivijim.
Cilj ove aktivnosti bio je međusobno razmijeniti božićne čestitke između učenika dviju škola. Učenici izradili su čestitke za učenike iz Osijeka, pri čemu su se inspirirali simbolima i prizorima vezanim uz Vukovar – grad s bogatom i važnom povijesti. S druge strane, učenici iz Osijeka pripremaju čestitke koje s nestrpljenjem iščekujemo.
Posebnost ove aktivnosti bila je uključivanje elemenata glagoljice u dizajn čestitki. Na taj su način učenici povezali tradicionalne blagdanske motive s baštinom glagoljskog pisma, razvijajući svijest o važnosti očuvanja kulturne tradicije kroz moderne i kreativne izražaje.
Prilikom izrade čestitki učenici su koristili raznovrsne kreativne tehnike, uključujući crtanje, kolažiranje i rad s različitim materijalima. Osim što su uživali u procesu stvaranja, učenici su radili u timu, razvijajući svoje vještine suradnje, komunikacije i preciznosti. Svaka čestitka izrađena je s puno pažnje, ljubavi i osobnog truda, a motivi Vukovara dodatno su istaknuli ponos na lokalnu zajednicu.
Čestitke izrađene u Vukovaru krenut će na put prema Osijeku sljedeći tjedan, a razmjena ovih malih umjetničkih djela predstavlja simbol zajedništva, prijateljstva i blagdanske radosti. Kroz ovakve aktivnosti učenici ne samo da razvijaju kreativnost i kulturnu svijest, već grade trajne veze s vršnjacima iz drugih sredina, učeći vrijednosti međusobnog poštovanja i suradnje. Ovaj projekt još jednom pokazuje kako edukativne inicijative, poput eTwinninga, mogu obogatiti nastavni proces i potaknuti djecu na kreativnost, timski rad i istraživanje vlastitog kulturnog identiteta.
Projekt “Igrajmo se glagoljicom 4″ nastavlja se s novim izazovima i aktivnostima. Veselimo se budućim suradnjama, zajedničkim uspjesima i svim prekrasnim stvarima koje će još zajedno stvarati! Ova aktivnost primjer je kako kroz obrazovne projekte može se povezati tradiciju i suvremene metode učenja, inspirirati učenike te širiti poruke prijateljstva i zajedništva.