Učitelji su poticali učenike da tijekom godine posuđuju i čitaju knjige prema vlastitom izboru. Tijekom čitanja učenici skupljaju predmete koji se kao motivi javljaju u knjigama te ih nakon čitanja uredno slažu i fotografiraju iz ptičje perpektive (knolling) pritom stvarajući kompozicije koje će potaknuti druge da pročitaju knjigu. Učenici su zatim usmeno predstavljali pročitanu knjigu pomoću snimljene fotografije uživo pred razredom ili snimali kratki video koji su mogli podijeliti i s projektnim partnerima.
Ovim projektom učenici su razvijali i svoje digitalne vještine koristeći razne alate kao što su Padlet za suradnju i prezentiranje radova, Canva i Microsoft Designer za izradu loga projekta i naslovnica knjiga pritom učeći o sigurnom i odgovornom ponašanju na internetu. Učenici su poštom razmijenili i straničnike koje su oslikali motivima iz pročitanih knjiga. Čitanjem i predstavljanjem književnih djela na engleskom jeziku unaprijedili su svoje jezične vještine, a suradnjom s učenicima iz drugih zemalja i svoje međukulturalne vještine te svijest o pripadnosti Europskoj Uniji. Sudjelovanje u zanimljivim i dinamičnim aktivnostima zasigurno je i povećavalo njihovu motivaciju za učenje.