Projekt provodi stručna suradnica mentorica Sara Novak, pedagoginja uz pomoć stručne suradnice psihologinje, Tanje Dumbović. Posebnost ovog projekta je što se na početku i na kraju provode anonimni testovi u svrhu uvida u postojeće znanje učenika te evaluacije usvojenog znanja, korisnosti projekta i zadovoljstva učenika. Projekt je strukturiran tako da se sastoji od radionica koje se provode kroz 1. i 2. polugodište, jednom tjedno. Opći cilj projekta jest, kroz iskustvo sukoba i medijacije, pokazati sposobnost upravljanja komunikacijskim procesima te se razvijati na osobnom i socijalnom planu u svrhu prevencije neprihvatljivog ponašanja i vršnjačkog nasilja.
Specifični ciljevi odnose se na učenje pozitivnih načina rješavanja sukoba, vježbanje komunikacijskih vještina: aktivno slušanje, parafraziranje, na razvijanje svijesti o vlastitim osjećajima i postupcima te odnosima s drugima, na izražavanje vlastitih potreba, očekivanja, emocija i stavova, razvijanje empatije i strpljivosti, preuzimanje odgovornost za vlastite postupke, prepoznavanje stereotipa i predrasuda, učenja koraka u medijaciji te razvijanje samopoštovanja, samopouzdanja i samosvijesti. Kako je ovo ujedno i preventivni program, načela učinkovitih preventivnih programa, koja su uvažena su sljedeća: sveobuhvatnost, raznolike metode učenja, vremensko, razvojno i socijalno – kulturalno prikladan program, utemeljenost na teoriji, pozitivni odnosi, evaluacija rezultata te educirani stručnjaci.
Projekt Medijacija obuhvaća i međupredmetne teme: (Osobni i socijalni razvoj) C.4.2.Upućuje na međuovisnost članova društva i proces društvene odgovornosti, C.4.3. Prihvaća društvenu odgovornost i aktivno pridonosi društvu, (Učiti kako učiti) D.3.2.Suradnja s drugima, A.4/5.1. Upravljanje informacijama, A.4/5.2. Primjena strategija učenja i rješavanje problema, A.4/5.3. Kreativno mišljenje, A.4/5.4. Kritičko mišljenje, (Održivi razvoj) A.4.1. Razlikuje osobni od kolektivnih identiteta i ima osjećaj pripadnosti čovječanstvu, a provode se kroz satove razrednog odjela.
Teme kroz koje prolaze su: samopoštovanje, samosvijest i samopouzdanje, slika o sebi, potrebe/interesi/očekivanja, odluke i izbori, predrasude, stereotipi i potrebe drugih, odnos i odgovornost u odnosu, empatija, komunikacijske vještine, sukob, okidači, stilovi rješavanja sukoba, medijacija, koraci u medijaciji te vježbanje medijacije.