Ideja je bila kroz desetak različitih aktivnosti i korištenje digitalnih alata za nastavu povezati sat razrednika, prirodu i društvo, hrvatski jezik, likovnu i glazbenu kulturu te tjelesnu i zdravstvenu kulturu.
Učenici su u projektnim aktivnostima ostvarili sljedeće odgojno-obrazovne ishode:
- uočili glavna obilježja proljeća
- povezali vremenske promjene i njihov utjecaj na biljni i životinjski svijet i rad ljudi
- razvijali sposobnost promatranja, opisivanja i logičkog zaključivanja
- promatrali i pratili razvoj i rast biljke
- uzgojili biljku
- koristili digitalne alate u izlaganju svojih radova
- prepoznali, uspoređivali i razlikovali različite vrste tekstura na svojem likovnom radu
- upotrijebili fotografiju kao sredstvo izražavanja i prenošenja poruke
- kreirali originalan likovni rad koristeći tehniku kolaža
Zasad su učenici proveli šest aktivnosti iz hrvatskog jezika sata razrednika, prirode i društva i likovne kulture, ali je došao kraj nastavi na daljinu (online nastavi) tako da će ostale aktivnosti provesti u svojoj učionici.