U projektu sudjeluje je 17 učitelja iz Hrvatske, Španjolske, Grčke, Rumunjske i Portugala od kojih su većina učitelji glazbe, osnovne ili srednje škole.
Osnovna ideja projekta bila je poticaj učenika na glazbeno-plesne, multimedijske i multikulturalne aktivnosti kroz tradicijsku glazbu, rad i razmjena iskustava u glazbenim izazovima, istraživanjima, multimedijskom i multikulturalnom stvaralaštvu: u pjevanju, sviranju, plesu, slušanju glazbe, glazbenim doživljajima, likovnim izričajima, kao i vlastito izražavanje kako bi se doprinijelo ravnoteži njihovog cjelovitog razvoja i formiranju glazbenog ukusa.
Projektni zadatci bili su raznoliki i zanimljivi. U prvom zadatku učenici su osvijestili važnost sigurnosti na internetu, kako se trebamo ponašati da bi bili sigurniji na internetu te su izrađivali plakate, postere i prezentacije na zadanu temu. U drugom zadatku su slijedile: videokonferencija i predstavljanje partnera u projektu, dodavanje učenika na TwinSpace i izrada mapa po školama. Prosinac je bio idealan za povezivanje tradicijske glazbe s Božićom uz tradicijske božićne pjesme.
Slijedio je zadatak izrade loga projekta, te su učenici bili jako kreativni u izvršavanju zadataka. Na nivou škola odabirala su se tri najbolja loga koji su predstavljeni na European School Education platformi. Možda je najzanimljiviji zadatak bio suradnja među partnerskim školama. Učenici su putem videokonferencije predstavili svoje škole, zatim pjevali zavičajne pjesme jedni drugima kao i zajedno igrali kahoot kviz znanja čime su se ovom projektnom aktivnošću osuvremenili i proširili uhodani načini usvajanja znanja.
Završnom anketom ustanovljeno je da su zahvaljujući ovom projektu učenici na različite načine upoznali, oživjeli i proširili svoja znanja o tradicijskoj glazbi, projekt im se jako svidio te su se izjasnili da bi rado sudjelovali u sličnim projektima.