Koordinator projekta u školi je defektologinja Snježana Barić uz podršku pedagoga Marina Adžage i knjižničarke dr. sc. Anite Tufekčić. Nositelj projekta je udruga Klikeraj iz Osijeka koja je sklopila partnerstvo s velikim brojem škola s područja istočne Hrvatske i realizira spomenuti projekt. Projekt obuhvaća edukaciju učitelja i stručnih suradnika o ključnim značajkama razvoja i strategijama rada s darovitim učenicima, identifikaciju darovitih učenika koja je našim učiteljima otvorila nove mogućnosti u prepoznavanju učeničkih potencijala i potreba te programski rad s darovitim učenicima u vidu radionica kritičkog mišljenja i projektnog učenja tijekom izvannastavnih aktivnosti.
Tema ovogodišnjeg projekta je površina i učenici će u procesima projektnog učenja pronaći vlastitu perspektivu o tome što je to površina, istraživati svoj koncept te kreirati uratke i produkte kao rezultate svog rada. Svoje projekte imat će priliku prezentirati na učeničkoj konferenciji koja će se organizirati u okviru još jedne Proljetne škole kreativnosti, jednodnevnog kampa tijekom kojeg će se, osim spomenute konferencije, učenici družiti i sudjelovati u raznolikim radionicama iz područja znanosti, umjetnosti i tehnologije.
Ove godine osim gunjanske škole sudjeluju još 22 osnovne škole s područja istočne Hrvatske: OŠ Antuna Mihanovića, Osijek; OŠ Siniše Glavaševića, Vukovar; OŠ Kralja Tomislava, Našice; OŠ Ivan Goran Kovačić, Slavonski Brod; OŠ “Silvije Strahimir Kranjčević”, Levanjska Varoš; OŠ “Ivana Brlić Mažuranić”, Strizivojna; OŠ Dore Pejačević, Našice; OŠ Đakovački Selci, Selci Đakovački; OŠ Stjepana Antolovića, Privlaka; OŠ Ivana Filipovića, Osijek; OŠ “Mijat Stojanović”, Babina Greda; OŠ Jagode Truhelke, Osijek; OŠ Stjepana Cvrkovića, Stari Mikanovci; OŠ Vođinci, Vođinci; OŠ Nikole Andrića, Vukovar; OŠ Josipovac, Josipovac; OŠ “Tin Ujević”, Osijek; OŠ Ivana Mažuranića, Vinkovci; OŠ “Dr.Stjepan Ilijašević”, Oriovac; OŠ Slakovci, Slakovci; OŠ Ivana Martinovića, Štitar; OŠ “Antun i Stjepan Radić” Gunja; OŠ “Vjekoslav Klaić”, Garčin.