prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Projekt “Svaki tjedan stolac jedan”

Kako provoditi aktivno učenje umjesto tradicionalnog pristupa nastavi, pokazali su učenici Drvodjeljske škole Zagreb, 4. razred, smjer drvodjeljski tehničar restaurator, zajedno s nastavnicom Ankicom Rebrović.

U nastavnom predmetu Oblikovanje, nastavnoj cjelini Povijesni pregled razvoja namještaja su ostvarili slijedeće ishode učenja:

  • nabrojati stilove namještaja kroz povijesna razdoblja
  • opisati materijale, tehnike izrade i ukrašavanja
  • povezati primjerke namještaja sa stilom i dizajnerom
  • objasniti važnost dizajna u oblikovanju proizvoda

U školskoj godini 2022./2023. izrađivali su tijekom nastave, pod mentorstvom nastavnice, različite oblike samostalnih radova, inspirirane razvojem stolica u različitim povijesnim stilovima.

Ishodi učenja ostvareni u projektu:

a) kognitivni – odrediti pripadnost proizvoda stilskom razdoblju

b) psihomotorički – riješiti zadatak u digitalnom alatu uz nadzor nastavnika

c) afektivni – surađivati u svim aktivnostima tijekom izrade projekta

Projekt je proveden na taj način da su učenici samostalne radove izrađivali u digitalnim alatima, pa su tako stvorili infografike, digitalnu galeriju i digitalnu knjigu. Svaki je učenik dobio, po uputi nastavnice, jedan povijesni stil i jednog dizajnera, čiji je proizvod-stolica trebao biti prikazan na infografici. Od Tutankamonovog prijestolja do suvremenog svjetskog dizajna učenici su pokazali razvojni put stolice- odabir materijala,stilske karakteristike i motive, posebnosti izrade.

Pri izradi infografike stolice karakteristične za stil ili dizajnera, s kratkim opisom nastanka stolice ili njezinih sastavnih elemenata, te korištenih materijala učenici su koristili digitalni alat Canva. Tako izrađene infografike stolica učenici su smjestili u digitalnu galeriju,koristeći digitalni alat Emaze i stvorili digitalnu knjigu, koristeći digitalni alat Book Creator. Upotreba digitalnih alata pokazala je kako učenici jednostavnije ostvaruju ishode učenja, a formativno vrednovanje je lakše.