U nastavnom predmetu Oblikovanje, nastavnoj cjelini Povijesni pregled razvoja namještaja su ostvarili slijedeće ishode učenja:
- nabrojati stilove namještaja kroz povijesna razdoblja
- opisati materijale, tehnike izrade i ukrašavanja
- povezati primjerke namještaja sa stilom i dizajnerom
- objasniti važnost dizajna u oblikovanju proizvoda
U školskoj godini 2022./2023. izrađivali su tijekom nastave, pod mentorstvom nastavnice, različite oblike samostalnih radova, inspirirane razvojem stolica u različitim povijesnim stilovima.
Ishodi učenja ostvareni u projektu:
a) kognitivni – odrediti pripadnost proizvoda stilskom razdoblju
b) psihomotorički – riješiti zadatak u digitalnom alatu uz nadzor nastavnika
c) afektivni – surađivati u svim aktivnostima tijekom izrade projekta
Projekt je proveden na taj način da su učenici samostalne radove izrađivali u digitalnim alatima, pa su tako stvorili infografike, digitalnu galeriju i digitalnu knjigu. Svaki je učenik dobio, po uputi nastavnice, jedan povijesni stil i jednog dizajnera, čiji je proizvod-stolica trebao biti prikazan na infografici. Od Tutankamonovog prijestolja do suvremenog svjetskog dizajna učenici su pokazali razvojni put stolice- odabir materijala,stilske karakteristike i motive, posebnosti izrade.
Pri izradi infografike stolice karakteristične za stil ili dizajnera, s kratkim opisom nastanka stolice ili njezinih sastavnih elemenata, te korištenih materijala učenici su koristili digitalni alat Canva. Tako izrađene infografike stolica učenici su smjestili u digitalnu galeriju,koristeći digitalni alat Emaze i stvorili digitalnu knjigu, koristeći digitalni alat Book Creator. Upotreba digitalnih alata pokazala je kako učenici jednostavnije ostvaruju ishode učenja, a formativno vrednovanje je lakše.