Cilj projekta je bio upoznavanje vršnjaka iz srodnih strukovnih škola, njihovog školskog i gradskog okruženja te istraživanje i uspoređivanje kako se trgovalo nekada i danas. Tijekom školske godine projektni sastanci su se održavali u virtualnom okruženju na platformi za komunikaciju Microsoft Teams. Jednodnevni susreti uživo uslijedili su u mjesecu svibnju. Tijekom prvog virtualnog susreta, sudionici projekta su se ukratko predstavili. U promotivnim videozapisima istaknuli su zanimljivosti o svom gradu i školi. Nakon upoznavanja druženje su nastavili putem društvenih mreža i krenuli tragom dalmatinskih trgovaca.
Posjet kolegama u Zadru bio je prva prilika da se kulturna baština poveže s ekonomskom strukom i prikažu običaji dalmatinskih trgovaca, a zatim su projektne aktivnosti nastavljene u Splitu. Splitski učenici su prezentirali rezultate višemjesečnih istraživanja trgovačkih rimskih cesta u Splitsko-dalmatinskoj županiji. Izradili su geografsku kartu rimskih cesta u Dalmaciji. Opisali su načine i materijale koje su Rimljani koristili u gradnji cesta. Predstavili su proizvode, novac i načine trgovanja u rimsko doba. Komentirali su značaj trgovačke luke Split kao važne pomorske luke na Jadranu te važnost razvoja pravedne trgovine.
U grupnim radionicama pomoću digitalnih alata po vlastitom izboru, izradili su avatare u liku personaliziranih trgovaca iz rimskog doba te osmislili priču kojom su prikazali značenje trgovačkih puteva nekada i danas. Susreti i događanja bili su edukativni, ali i zabavni. U Zadru su učenici imali priliku vidjeti kako se u Muzeju antičkog stakla izrađuju predmeti od stakla. U Splitu su doživjeli fascinantni svijet iluzija u Muzeju Iluzija.
Rezultati projektnih aktivnosti su objavljeni na virtualnom Padlet zidu.
Ovakav kreativni primjer suradnje dviju strukovnih škola na međužupanijskoj razini dodatno je oplemenio kurikulum i pružio učenicima priliku proširiti nastavni sadržaj zanimljivostima o gospodarstvu i trgovačkim običajima. Pritom su pokazali kreativnost, organizacijske vještine i spremnost na timski rad uz mentorstvo nastavnika.