Taj dan bio je nenastavni, a učitelji i stručni suradnici škole osmislili su niz aktivnosti kojima su obilježili taj dan. Za sve učenike škole, od strane školske pedagoginje i psihologinje bile su organizirane radionice na temu „Oglasi u medijima“ i „Lažne vijesti“, a učenici su imali priliku pogledati i izložbu starih uređaja i robota koja je bila pripremljena u holu škole.
Medijska pismenost se, kao i ostali oblici učenja, može razvijati kroz različite sustave i oblike učenja, a definira se kao mogućnost kritičkog vrednovanja, analize i stvaranja novog medijskog sadržaja. Medijsko opismenjavanje učenika počinje već u ranoj vrtičkoj dobi te se nastavlja u osnovnoj školi kroz integraciju raznih predmeta, a posebno informatike. Osim informatizacije i kompjutorizacije, medijska pismenost uključuje i učenje o različitim medijima (tisak, radio, televizija), način funkcioniranja istih te njihovo upravljanje. Glavni cilj i predmet poučavanja medijske pismenosti kod djece su potencijalno štetni medijski sadržaji, medijske navike djece i odraslih, medijski žanrovi, regulacija i samoregulacija te nove tehnologije i sukladno tomu novi medijski načini izražavanja.
Najmlađi učenici 1. c razreda uz vodstvo učiteljice Tee Pavičić Zajec sudjelovali su u radionici „ Moj junak iz crtanih filmova“ čiji je cilj bio ukazati učenicima na postojanje nasilnih i ružnih scena i izraza koje su sve više prisutne u „modernim crtićima“. Učenici su proveli kratko istraživanje brojeći nasilne scene u crtićima Baltaraz i Ninja Kornjače, uspoređujući rezultate i donoseći zaključke. Svoje zaključke prikazali su izradom plakata u kojima su upravo junaci iz crtića slali poruke o nenasilju. Navedenim aktivnostima učenici su shvatili važnost odgovornog korištenja medija i odabira medijskih sadržaja.