Tijekom takvih oblika učenja školska knjižnica ima važnu ulogu jer je ona informacijsko i komunikacijsko središte škole, mjesto susreta i dogovora, mjesto učenja i istraživanja. Tijekom projektne nastave učenici dolaze u knjižnicu pretraživati različite izvore informacija. Knjižničar je taj koji pomaže učenicima u pretraživanju i pronalasku informacija, ali i osposobljava učenike za korištenje suvremenih izvora znanja i alata. Knjižnica Osnovne škole Bartola Kašića Vinkovci je u okviru projektne nastave okupila učenike koji žele učiti na kreativan način i stvarati nešto novo. U aktivnostima u okviru projektne nastave učenici su učili kako učiti i istraživati, procjenjivati informacije, stjecati socijalne vještine, koristiti digitalne alate i sl. Krajnji cilj bio je izraditi digitalni materijal, koji će biti javno dostupan, a služit će u svrhu promocije grada Vinkovaca. Tema istraživanja su bile manifestacije grada, a sudjelovali su učenici 7. i 8. razreda (članovi Čitateljskog kluba). Učenici su istražili što posjetitelji grada mogu doživjeti u gradu, odabrali su najvažnije manifestacije, napisali tekst u digitalnom alatu Padlet (suradničko sučelje koje omogućava istovremeni rad više korisnika) i izradili turističku kartu manifestacija grada Vinkovaca.
Projektna nastava- turistička karta grada
Učenje može biti zanimljivo učenicima. Upravo ti zanimljivi načini učenja su dio projektne nastave kada se uči na kreativan i inovativan način, aktivno i izvan redovite nastave, ali u okviru nastavnog plana i programa.