Radionicu su vodile učiteljice hrvatskoga jezika Maja Farkaš i Martina Nenadović Lneniček. Ova aktivnost, sada već tradicionalno, održava se u okviru Mjeseca darovitih učenika koji provode u mjesecu ožujku. U školi se provede brojne zanimljive aktivnosti za učenike koji mogu i žele više. Učenici su na radionici imali priliku istražiti svoju kreativnost i izražavanje kroz pisanje poezije. Tema “Proljeće u pjesmi” pružila im je mogućnost da svoje osjećaje, doživljaje i opažanja o ovom godišnjem dobu pretoče u stihove.
Voditeljice radionice učenicima su pružile različite tehnike i savjete kako razviti svoj pjesnički dar. Zatim su im ponudile različite zadatke poput akrostiha, prozorske pjesme, Joker pjesme i sl. Kroz vođene vježbe i razgovore o poeziji, učenici su stjecali nova znanja o strukturi i formi pjesme te o načinima kako svoje misli izraziti na kreativan i umjetnički način. Učenici su pokazali veliko zanimanje za pisanje poezije te su svojim radovima iznenadili i oduševili svoje voditeljice. Bilo je inspirativno vidjeti kako su učenici uspjeli prenijeti ljepotu proljetnih trenutaka u svoje stihove, istovremeno pokazujući svoju osjetljivost i maštovitost.
Na kraju radionice učenici su imali priliku čitati svoje pjesme pred ostalim sudionicima i učiteljicama. Bila je to prilika pokazati svoj talent i dobiti povratne informacije i pohvale za svoj rad. Provedba ove radionice pokazala se kao uspješan način poticanja kreativnosti i umjetničkog izražavanja kod darovitih učenika koje su redoviti dio programa za darovite učenike u školi. Najuspješnije radove učenici su pročitali i povodom Svjetskog dana poezije koji se obilježava 21. ožujka u aktivnosti koju su nazvali „Poezija u podne“.