Cilj mobilnosti bilo je izvanučioničko učenje u sklopu kojeg je posjetio nacionalni park Cinque Terre koji je pod zaštitom UNESCO-a, upoznao prirodne i društvene čimbenike koji pridonose razvoju turizma, uvidio prednosti i nedostatke masovnog turizma te kako turizam učiniti održivim. Cinque Terre je talijanski nacionalni park u pokrajini Liguriji koji se u ljetnoj sezoni suočava s velikim brojem turista što ostavlja posljedice za lokalno stanovništvo.
Nastavnik je tijekom boravka u školi razgovarao s talijanskim kolegama o sličnostima i razlikama talijanskog i hrvatskog obrazovnog sustava te oko Erasmus projekata koje provodi škola u Modeni. Škola u Modeni je slična hrvatskim gimnazijama prirodoslovnog smjera te slovi kao najbolja srednja škola u Modeni.
Također, nastavnik je promatrao nastavu geografije, povijesti, engleskog jezika, znanosti (fizika i kemija) te nastavu učenika s posebnim potrebama. Talijanski obrazovni sustav učenike s posebnim potrebama nastoji što više integrirati u redovni nastavni proces ovisno o njihovim mogućnostima i mogućnostima same ustanove oko organizacije nastave tim učenicima. Učenici s posebnim potrebama imaju osobnog asistenta koji im pomaže u savladavanju nastavnih sadržaja.
U sklopu promatranja nastave nastavnik je razvijao svoje jezične vještine engleskog i talijanskog jezika, proširivao znanja o kulturnim razlikama unutar EU te implementirao nove metode učenja.
Kao oblik izvanučioničkog učenja nastavnik je u slobodno vrijeme posjetio nekoliko talijanskih gradova čije su gradske jezgre ili dijelovi grada također pod zaštitom UNESCO-a: Bolognu, Parmu, Modenu, Mantovu. Posjetom tim gradovima nastavnik je također uvidio prednosti i nedostatke masovnog turizma, što nabrojani gradovi rade na održivosti turizma te kako poboljšati turističku infrastrukturu.