Uporabom različitih inovativnih metoda i sredstava rada, nastavnik kod učenika može potaknuti interes i motivaciju za rad. Prva izuzetno važna tema kojom su se pozabavili bila je ” Prometna signalizacija”. Učenici kao sudionici prometa, svakodnevno su izloženi mogućim opasnostima, stoga je nužno poznavati pisana i nepisana pravila ponašanja u prometu. Na putu od kuće do škole ili uz rub ceste, učenici susreću različite prometne znakove koji upozoravaju njih, kao i sve sudionike prometa, na opasnost koja im prijeti, postavljaju ograničenja, zabrane, obveze i obavijesti.
Učenici su na satu dobili zadatak izraditi prometni znak po želji od kartona. Za izradu su koristili bijeli papir, karton, ljepilo i štapiće za ražnjiće. Prvi korak je bio crtanje i bojanje prometnog znaka na bijelom papiru s pomoću pribora za tehničko crtanje, nakon čega su znak lijepili na karton i na drveni štapić. Učenici s teškoćama u razvoju bojali su već pripremljene prometne znakove te ih uz pomoć asistenata u nastavi rezali i lijepili na drveni štapić. Na samom kraju sata učenici su predstavljali znakove, navodili kojoj skupini prometnih znakova pripada znak koji su napravili i objašnjavali njegovo značenje. Sat je protekao u radnom i ugodnom ozračjui nastalo je mnoštvo zanimljivih uradaka. Učenici su ponosno pokazivali radove i na zabavan način usvojili zadane ishode.