prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Aktivnosti u posljednjem tjednu samoizolacije

U siječnju su učenici 1. b razreda Osnovne škole Bijaći iz Kaštel Novog je upućeni deset dana u samoizolaciju. Bilo je to razdoblje velikog izazova za sve: učenike, roditelje i učiteljice. Tek su tri mjeseca učenici i još, k tomu, prvaši iz produženog boravka. No, dali su sve od sebe!

Tijekom radnog tjedna provedenog u samoizolaciji odradili su nekoliko aktivnosti koje su se naslanjale na temu ritam iz projekta “Sigurnim korakom u školu 3” s podtemom “U ritmu mira”. Aktivnosti su bile:

  1. Oblikujemo u ritmu mira
  2. Pišemo poruke u ritmu mira
  3. Učimo o maslinama
  4. Slikamo u ritmu mira
  5. Unos videa na padlete
  6. Vrednovanje rezultata rada

origamiU prvoj aktivnosti, prema videouputi partnera izradili su golubice tehnikom origamija od papira u boji po želji. U ovoj aktivnosti su sudjelovali svi učenici. Fotografije svojih golubica koje su tehnikom origami izradili u samoizolaciji poslali su učiteljici e-porukom. U drugoj aktivnosti, učenici su iz samoizolacije pisali poruke mira i poslali ih svojim projektnim partnerima. Golubice mira svih učenika i njihove poruke povezane su u zajedničku knjigu. Zajedno s knjigama partnera, škola je knjigu poslala na policu Book Creatora. U sljedećoj aktivnosti, maslina je biljka poznata kao simbolom mira. Učenici su gledali edukativni videozapis o maslinama koji su načinili projektni partneri iz Vrsina. U aktivnosti Slikamo u ritmu mira, učenici su:

  • promatrali fotografije stabla ili grane masline
  • Slikali stabla ili grane masline
  • Slali uradatke
  • napravili zajedničku PowerPoint prezentaciju.

Obilježili su i Svjetski dan maslina i nacrtali stabla maslina. Radove su postavili u zajedničku galeriju. Po završetku aktivnosti provedeno je samovrednovanje učenika.

  • Kako ćemo vrednovati?
  • Pročitaj tvrdnje
  • Odaberi one koje se odnose na tebe i poklikaj na popisnoj listi
  • Pošalji listu učiteljici na e-adresu
  • Kod unosa e-adrese učiteljice, zamoli za pomoć roditelja

Pročitaj tvrdnju i označi što se odnosi na tebe. Klikni na “Pošalji odgovor.”

  1. Izradio/izradila sam golubicu mira.
  2. Napisao/napisala sam poruku u ritmu mira.
  3. Naslikao/naslikala sam maslinu – simbol mira.
  4. Poslao/poslala sam mailom svoje uratke učiteljici.

Navedene aktivnosti realizirali su tijekom tjedna provedenog u samoizolaciji. Bio je to veliki izazov za sve, ali su se odlično snašli. I bili su ponosni na rezultate rada.