Mišljenje učenika o korištenju digitalnih alata u nastavi pruža vrijedne povratne informacije za unapređenje nastave uz pomoć digitalnih alata. Područja obuhvaćena upitnikom koji je sadržao 24 pitanja bila su:
- opće informacije o učeniku,
- okruženje u kojem se nastava izvodi i primjena digitalnih alata.
U istraživanju je sudjelovalo ukupno 83 učenika od 1. do 4. razreda, 20 učenika i 63 učenice.
Sudionici istraživanja procijenili su svoje digitalne kompetencije vrlo dobrima, kao i opremljenost škole digitalnim uređajima. Isto tako, smatraju tehnologiju važnom u učenju i poučavanju te ističu kako pomoću nje brže dolaze do raznolikih informacija i sadržaja koji su im potrebni ili zanimljivi.
Nastavnici najčešće koriste paket Microsoft Office, dok učenici koriste Kahoot i Forms za izradu kvizova, ali i Canvu, Snapchat, Instagram, Viber i Gmail za suradničko učenje i dijeljenje uradaka s nastavnicima. Međusobno najviše surađuju prilikom timskog rada, ali digitalne alate koriste i za pisanje domaćih zadaća, prijenos informacija u slučaju izostanka s nastave, dopisivanje u slobodno vrijeme i zajedničko učenje. Mali broj učenika navodi kako tehnologiju koristi za prepisivanje tijekom nastave.
Istraživanje i upitnik osmislile su i provele Adrijana Rajić, prof. savjetnica i Mirjana Rajić, prof. izvrsna savjetnica.