Pomorska baština neizostavni je dio povijesti i baštine Republike Hrvatske. Posjetom Pomorskom muzeju Split učenici su upoznali dio povijesti svoje domovine.
Voditeljica muzeja vodila je učenike kroz nekoliko izložbenih odjela muzeja. Upoznali su povijest brodogradnje i pomorstva u Hrvata kroz izložene makete, modele ili stare fotografije. Imali su priliku vidjeti odjeću koju su nekada nosili mornari i kapetani jedrilica i brodova. Osim o povijesti odjeće doznali su i o povijesti brodske opreme i uređaja kojima su se služili pomorci nekada. Također su vidjeli predmete u kojima se prenosila tekućina u vrijeme starih Grka kao što su amfore i velike trbušaste keramičke posude zvane pitosi. U pitosima su čuvali zalihe hrane kao što su: ulje, vino, žito. Mogli su vidjeti razne kompase, periskope, brodske svjetiljke, stare pomorske karte, ali i zastave koje su se koristile kroz povijest na brodovima.
Također su naučili o nekim vjerovanjima pomoraca kao npr. da su na prednji dio broda postavljali kip koji je na neki način branio i štitio brod te plašio neprijatelja. To su bili kipovi žena (pulene) jer se vjerovalo da žene na brodu donose nesreću. Najpoznatiji takav kip je kip krilatog zmaja s otoka Hvara koji se zove Zvir.
Osim vrste brodova, jedrenjaka, brodske opreme upoznali su i ratne brodove kroz povijest kao i vrste naoružanja, topove, puške i pištolje Posebno je bilo zanimljivo slušati o podmornicama, plutači kao pokazatelju mjesta gdje se nalazi podmornica, o načinu spašavanja posade iz podmornice te o ronilaštvu i opremi ronioca nekada i danas.
Na kraju su razgledali odjeljak u kojem su izloženi predmeti koji pričaju o povijesti ratnog pomorstva iz vremena Domovinskog rata te o modernom pomorstvu Hrvatske danas.
Svoje putovanje kroz povijest pomorstva na kraju su saželi kroz kratko ponavljanje o onome što su vidjeli i čuli. Voditeljica im je zatim najavila likovnu radionicu u kojoj će od gline izrađivati predmete koje su vidjeli u muzeju. Učenici su prema slobodnom izboru izradili od gline brodove, amfore, pitose, pulenu Zvir, sidro, torpedo.
U završnom dijelu razgledali su stari brod Bakar koji se nalazi u vanjskom dijelu izložbenog prostora muzeja.
Ovim posjetom učenici su obogatili i proširili svoje znanje o prošlosti ne samo pomorstva nego i svoje domovine. Upoznali su običaje i način života svoje šire zajednice. Razvijali su nacionalni i kulturni identitet te svoje potencijale.