prodaja@stozacibrid.com hr@hardtechnique.com vjeko.kovacicek@coolintunit.com info@tehnikhard.net mail@coolintunit.com webmaster@stozacibrid.com admin@hardtechnique.com tehnikhard.net web.stozacibrid.com www.coolintunit.com

Puzzel.org – učenje kroz igru

Na adresi https://puzzel.org nalazi se jednostavan i zanimljiv alat za kreiranje i igranje različitih vrsta edukativnih igara i zagonetki.

Sve se igre mogu koristiti gotovo u svim nastavnim područjima s ciljem jednostavnijeg razumijevanja i povezivanja nastavnog sadržaja i kao samoprovjera naučenog gradiva.

Kreiranje je svake igre (zagonetke) poprilično jednostavno i ne zahtijeva predznanje. Dovoljno je unijeti sadržaj (tekstualne pojmove ili slike), a alat će sam generirati izgled i raspored dijelova igre. Jednostavnosti pridonosi i automatski prikaz igre (WYSIWYG), tako da korisnik cijelo vrijeme ima uvid u konačni izgled i u pojedinim igrama i u slova koja su još potrebna za kreiranje konačnih rješenja (križaljke, premetaljke i akrostih). U većini igara korisnik može odabrati odgovarajući raspored pojmova ili broj dijelova slagalice.

Alat sadrži 12 najčešće korištenih vrsta zagonetki: igra memorije, slagalica (puzzle), akrostih, križaljka, premetaljka, osmosmjerka, kriptogram, klizna slagalica, označavanje slike, kvartet, kviz i lov na blago.

Budući da je uglavnom riječ o već dobro poznatim igrama, učenicima također nije potrebno prethodno predznanje za rješavanje postavljenih zagonetki. U odnosu na klasične zagonetke u papirnatom obliku, rješavanje je u digitalnom obliku intuitivnije. Dizajn je jednostavan i vizualno dopadljiv i pojmovi se rješenja lako uočavaju. Na primjer, umjesto zaokruživanja pojma u osmosmjerci, dovoljno je kliknuti na prvo i zadnje slovo da bi se pojam označio. Prilikom rješavanja križaljki automatski je vidljivo je li uneseni pojam točan, a definicije će točno upisanih pojmova biti prekrižene i tako dodatno olakšati preglednost. Prilikom slaganja dijelova slagalice, podudarajući dijelovi će se automatski “slijepiti” jedan uz drugi, stvarajući cjelinu.

Kreiranu zagonetku nastavnik može podijeliti učenicima putem poveznice ili isprintati i koristiti u papirnatom obliku.

Detaljnije informacije potražite na mrežnim stranicama CARNET-ovog e-laboratorija.