Kako učenici koji polaze INA Mali librari (knjižničari) i učenici zainteresirani za radionice polaze različite smjene, teško je naći termin u vrijeme nastave, u kojem bi radili zajedno pa je odlučeno da to bude u vrijeme ovih praznika. Bilo ih je malo, ali su bili hrabri. Radionici su se pridružile defektologinja Aleksandra Podsečki i knjižničarka Suzana Pracaić, a pedagog Marko Koprivnjak se pobrinuo da na Dan maškara dobiju i krafne.
Voditeljice radionice Mia i Ivona, dobro su motivirale. Najprije su pogledali prezentaciju koju je izradila učenica Mia, kako bi ih uputila u tajne heklanja, a zatim su krenuli s praktičnim radom. S obzirom na to da heklanje zahtijeva strpljenje i preciznost, može biti korisno za razvijanje fine motorike i koncentracije. Također, heklanje može biti opuštajuće i terapeutsko iskustvo. No, kako su tek početnici, definitivno su testirali strpljivost i volju pa radionica zasad još nije bila opuštajuće iskustvo. Najvažnije je da suprobali i da nisu odustali te da su stvorili i neke predmete: privjeske u obliku srca, bookmarkere, hobotnice…
Kako je od jeseni u eksperimentalnoj provedbi projekta cjelodnevne škole, Domaćinstvo tj. Praktične vještine novi predmet u kojem je sastavnica kurikuluma Dizajn i izrada rukotvorina (i ostalih proizvoda) te Dom i okruženje kućanstva, govore kako su u školi, na inicijativu učenica, započeli s realizacijom već i ranije. Sve više se potvrđuje, da učenici žele rukotvorine i radionice u kojima stvaraju i čime razvijaju finu motoriku, da žele odmak od digitalnih alata. Vjeruju da je kombinacija ‘starinskih’ i ‘modernih’ metoda pravi put za cjelovit razvoj učenika.
Više na mrežnoj stranici škole.