Naime, cilj radionice je potaknuti učenike da slobodno vrijeme provode što kvalitetnije, pritom da to vrijeme ne uključuje internet i digitalne uređaje. Ishodi radionice su sljedeći: potaknuti učenika na provođenje slobodnog vremena bez interneta, osvijestiti kod učenika potrebu druženja s prijateljima, potaknuti učenike na raznovrsne aktivnosti u poslijepodnevnim satima. Učenike se u uvodnom dijelu ispituje o tome što rade poslijepodne, nakon što završi nastava te dođu kući te što rade vikendom u slobodno vrijeme. Na temelju odgovora, postavljaju se i potpitanja. Ukoliko učenici navode učestalu upotrebu digitalnih uređaja, potrebno ih je potaknuti i na druge aktivnosti koja se događaju na otvorenom ili u društvu prijatelja, a ne uključuju ekran.
Sljedeća aktivnost uključuje podjelu listića s nazivom “Moje poslijepodne” na kojemu se nalazi 6 krugova. Učenici trebaju nacrtati sve aktivnosti koje mogu raditi u poslijepodnevnim satima, a da ne uključuju digitalne uređaje. Učenike se može potaknuti na razmišljanje pomoću navođenja primjera: igrati skrivača s prijateljima, šetati psa…Nakon što učenici nacrtaju i oboje aktivnosti, pozvati učenike da pojedinačno prezentiraju svoje poslijepodne kroz slike. Svaku nacrtanu aktivnost potrebno je pohvaliti, te motivirati učenika da i dalje sudjeluje u navedenim aktivnostima. Na kraju se učenicima može dati domaći rad pri kojemu trebaju opisati svoje poslijepodne tog dana.