Cilj projekta bio je potaknuti učenike da istražuju svoje mjesto i zavičaj. Kao dio odabranih aktivnosti, učenici su kroz istraživačke radove učili o svome zavičaju, a zatim su te radove predstavili drugim školama uključenim u projekt. Zadatak je bio obraditi četiri odabrane teme, a 3. a razred odlučio je predstaviti: kulturne znamenitosti, glazbu i praznike u Kaštelima i zavičaju kroz godišnja doba.
Fotografirali su, a zajedno s učiteljicom obrađivali fotografije i izrađivali e-razglednice koje su slali u već dodijeljene škole. Također su istraživali putem interneta, crtali, slikali i na kraju izrađivali plakate i razglednice koje su potom slali poštom. Cilj svega toga bio je da djeca kroz nastavu upoznaju svoje zavičaje, ali i da nauče uočavati i uspoređivati sličnosti i razlike između zavičaja.
Njihove prve e-razglednice bile su sastavljene od fotografija školskog vrta u jesen i berbe maslina. Sljedeće razglednice poslali smo poštom i u njima su zabilježili božićne običaje u svojoj školi. U sklopu nastave glazbene kulture istraživali su o glazbi u Kaštelima i napravili razglednice s tom temom. Dio razglednica su slali i putem projekta koji se provodio u 2018./2019. školskoj godini. Slikovnica moga zavičaja, grada i razreda. Slikovnica se vratila popunjena u naš razred gdje smo imali priliku pregledati uratke ostalih razreda i škola. Nakon božićnih blagdana poslali su e-razglednice s temom Uskrsa i tom su prilikom partnerima čestitali blagdane. Tijekom online nastave djeca su se samostalno fotografirala na temu “Proljeće u mom zavičaju” i izrađivala kolaž fotografija koje su potom objavili na Twinspaceu projekta.
Dobili su puno e-razglednica i iz drugih škola, posebno tijekom praznika, dok su neke stigle poštom. Ove godine projekt je također dobio oznaku kvalitete na eTwinningu, što je dokaz da je dobro izveden. Djeca su uživala u ovom načinu učenja i upoznavanja novih sadržaja, a raduju se novim projektima i ove školske godine.