Pritom su učenici ostvarili ove ishode:
- objasniti svojstva različitih optičkih sredstava
- objasniti lom svjetlosti na granici dvaju sredstava
- pomoću aplikacije i pokusa istražiti totalnu refleksiju i granični kut
- navesti primjenu totalne refleksije u svakodnevnom životu
- opisati zašto vidimo boje
- pomoću aplikacije i pokusa razlagati bijelu svjetlost na komponente
- objasniti razlaganje svjetlosti na boje
- opisati nastanak duge.
Koristeći plavi, zeleni i crveni laser, učenik je pokazao kako miješanjem njihovih boja dobiti bijelu boju. Objasnio je način kako vidimo predmete u prirodi, kako vidimo njihove boje, a učenici su to povezali sa znanjem iz biologije. Uz pomoć aplikacije učenici su mogli provjeriti na koji način naš mozak percipira boju.
Nakon toga je pomoću staklene prizme pokazao pojavu disperzije svjetlosti.
Učenici su bili iznimno zainteresirani i aktivni u raspravama.
Više o razlaganju svjetlosti na boje u sinjskoj školi pogledajte u prezentaciji: