Projektne aktivnosti prilagođene su trenutnoj situaciji, pa smo tako Dan planeta Zemlje obilježili tijekom online nastave.
Cijeli tjedan prošao je u znaku Dana planeta Zemlje. Na nastavi biologije, engleskog jezika, njemačkog jezika, geografije i matematike nastavnici Predrijevac, Abramić-Peterlić, Dragušica, Dorčak, Španja, Rakovac-Bekeš, Domaćinović i Štiglec zadali su učenicima raznovrsne kreativne i istraživačke zadatke, te je tako nastao velik broj učeničkih radova: video uradci, interaktivne slike, stripovi, otključaonice, istraživački radovi, posteri, umne mape, prezentacije, kvizovi i crteži, a dio radova može se vidjeti na zajedničkom Padletu.
Utjecaj pandemije na “zdravlje” planeta Zemlje i planet Zemlja i veličanstvo pčela su bile teme kojima su se učenici bavili na nastavi biologije te izradili niz zanimljivih radova. Na satu engleskog jezika učenicima je bio ponuđen interaktivni Environmental Choice Board s kojeg su od devet ponuđenih istraživačko-kreativnih aktivnosti trebali odabrati tri i izraditi na engleskom jeziku npr. poster o životnom ciklusu jedne plastične boce ili napisati akrostih na temu Pollution.
Na nastavi geografije učenici su izradili prave istraživačke radove na teme kao što su navike gospodarenja otpadom, ekološka osvještenost sugrađana ili isplativost fotonaponskih sustava. Na nastavi njemačkog jezika učenici su istraživali svoj ekološki otisak i na temelju rezultata izradili ekološki otisak razreda koji su sudjelovali u istraživanju te smjernice za smanjivanje istog.
Na nastavi matematike učenici su postali građani znanstvenici. Bavili su se sljedećim pitanjima: kako svjetlosno zagađenje utječe na naš planet, što je svjetlosno zagađenje i kako ga smanjiti. Uključivanjem u međunarodnu građansko-znanstvenu kampanju “Globe at Night” proučavali su i bilježili zviježđe Lava, analizirali i uspoređivali podatke o vidljivosti zvijezda, te osmišljavali zadatke iz matematike.